Scarface92 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Beste leden, Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Beste leden,Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Het staat er dat het in de zomer open gaat. Alleen een probleem... GTA IV werkt niet met seizoenen dus Fun Fair zal ook niet open gaan. Bewerkt: 2 mei 2008 door Only GrandTheftAuto Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Beste leden,Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Het staat er dat het in de zomer open gaat. Alleen een probleem... GTA IV werkt niet met seizoenen dus Fun Fair zal ook niet open gaan. Lol, oftewel je kan nooit in de attracties van de Fun Fair? Zouden ze in een volgende GTA-game moeten doen, verbeteren Dat je in attracties kan Reageren
ScarPacino Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Lees eerst het boekje van het spel voordat je er een topic over maakt Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Lees eerst het boekje van het spel voordat je er een topic over maakt In het boekje staat alleen dat je niet in de Screamer kan. Niet dat je nergens in kan. Bewerkt: 2 mei 2008 door Spark Reageren
ScarPacino Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Lees eerst het boekje van het spel voordat je er een topic over maakt In het boekje staat alleen dat je niet in de Screamer kan. Niet dat je nergens in kan. Ow ja, je hebt gelijk SPARK Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Beste leden,Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Het staat er dat het in de zomer open gaat. Alleen een probleem... GTA IV werkt niet met seizoenen dus Fun Fair zal ook niet open gaan. Lol, oftewel je kan nooit in de attracties van de Fun Fair? Zouden ze in een volgende GTA-game moeten doen, verbeteren Dat je in attracties kan Nou ja als je zo graag in attracties wil kun je beter gewoon RC3 kopen ofzo. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Beste leden,Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Het staat er dat het in de zomer open gaat. Alleen een probleem... GTA IV werkt niet met seizoenen dus Fun Fair zal ook niet open gaan. Lol, oftewel je kan nooit in de attracties van de Fun Fair? Zouden ze in een volgende GTA-game moeten doen, verbeteren Dat je in attracties kan Nou ja als je zo graag in attracties wil kun je beter gewoon RC3 kopen ofzo. Of gewoon naar de dichtst bijzijnde pretpark/kermis wandelen. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vind het best wel jammer dat het niet open is, ben nu aan het eind van de storyline en hij is niet open dus ja. Maar in het boekje staat ook de screamer is een vet oude van hout gemaakte achtbaan dus verwacht niet dat je erin kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.