gta-vct Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 In het internet cafe staat een kassa bij de snackbali tegenover de bali waar iemand staat ik liep er naar toe en wat blijkt je kan op L1 drukken en de kassa openen, er zat niks in. is er ergens een winkel waar er een kassa staat waar wel wat in zit, misschien kan je dit dan jatten, heb het verder nog niet bekeken. Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja ik ben serieus naar bijna alle winkels gegaan en heb er toch wel wat geld uit kunnen halen, wat beter helpt is.. blaas een waardetransport wagen op, dan ligt er aan 10.000 Dollar geld op straat! Vooral leuk om op te pakken , haha! Reageren
gta-vct Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja ik ben serieus naar bijna alle winkels gegaan en heb er toch wel wat geld uit kunnen halen, wat beter helpt is.. blaas een waardetransport wagen op, dan ligt er aan 10.000 Dollar geld op straat! Vooral leuk om op te pakken , haha! waar vind ik die geld en waarde transport auto's dan?? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja ik ben serieus naar bijna alle winkels gegaan en heb er toch wel wat geld uit kunnen halen, wat beter helpt is.. blaas een waardetransport wagen op, dan ligt er aan 10.000 Dollar geld op straat! Vooral leuk om op te pakken , haha! waar vind ik die geld en waarde transport auto's dan?? Een waardetranspot wagen kom je heel soms tegen ergens in de stad. Ook staan ze wel eens bij een bank. Als je er een gestolen hebt blaas de auto dan op door bijvoorbeeld de wagen kapot te rijden en daarna nog verder kapot te schieten zodat de wagen ontploft. Als die eenmaal ontploft is zullen er behoorlijk wat geld pakketjes rond om de wagen liggen. Maar een ding .. Ga niet heel lang zoeken naar de auto want je hebt hebt geld tog niet erg nodig. Reageren
gta-vct Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ja ik ben serieus naar bijna alle winkels gegaan en heb er toch wel wat geld uit kunnen halen, wat beter helpt is.. blaas een waardetransport wagen op, dan ligt er aan 10.000 Dollar geld op straat! Vooral leuk om op te pakken , haha! waar vind ik die geld en waarde transport auto's dan?? Een waardetranspot wagen kom je heel soms tegen ergens in de stad. Ook staan ze wel eens bij een bank. Als je er een gestolen hebt blaas de auto dan op door bijvoorbeeld de wagen kapot te rijden en daarna nog verder kapot te schieten zodat de wagen ontploft. Als die eenmaal ontploft is zullen er behoorlijk wat geld pakketjes rond om de wagen liggen. Maar een ding .. Ga niet heel lang zoeken naar de auto want je hebt hebt geld tog niet erg nodig. ik had er 1 ma er zat echt geen 10K in msisschien net 1500 ofzo Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik had er 1 ma er zat echt geen 10K in msisschien net 1500 ofzo Misschien is het wel elke keer een ander bedrag. Ine een echte geldtransport zit toch ook niet altijd hetzelfde bedrag. Reageren
steintje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 straks doe je het zo nog een keer heb je 1 miljard euro aan briefjes liggen over heel lc verspreid. Reageren
HA5H Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik had er 1 ma er zat echt geen 10K in msisschien net 1500 ofzo Misschien is het wel elke keer een ander bedrag. Ine een echte geldtransport zit toch ook niet altijd hetzelfde bedrag. Lol, daar heb je gelijk in Maar rijden die ook op verschillende tijden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.