Jump to content

als ik mod zie loopt die traag

Recommended Posts

Geplaatst:

tjah zoals jullie al lezen aan de titel dat als ik een mod zie dat ie dan traag gaat en als ik me omdraai dan loopt die weer normaal ik heb gwn windos xp en gwn een pc geen laptop ofso zou dat mesgien aan men werkgeheugen ligge want heb maar 512 mb of aan wat anders want men videocard doet et gwn goed...

Geplaatst:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij hebt je dan echt te weinig geheugen vrij. :7

je bedoeld dus werkgeheugen ??

Geplaatst:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij hebt je dan echt te weinig geheugen vrij. :7

je bedoeld dus werkgeheugen ??

Dit had ik met Snow Andreas mod pack..

Alles "laggde" omdat er hoge kwaliteit voertuigen inzaten die mijn slechte viedeokaart niet aankunnen :7

Geplaatst:

Dit ligt dan inderdaad simpelweg aan de kracht van je PC. Vroeger, met mijn vorige PC, begon ik met het installeren van mods en dan voornamelijk voertuig-mods. Maar mijn PC werd ouder en de snelheid ging achteruit, dus op een gegeven moment moest ik alle mods weghalen aangezien ik hetzelfde probleem had als jij. Als ik naar het voertuig keek deed hij het langzaam, draaide ik me om deed hij heet perfect.

Ik kan je dus helaas enkel aanraden deze mods weer te verwijderen en als het even kan overwegen een nieuwe PC aan te schaffen. Zeker met de nieuwe next-gen spellen, zoals hopelijk over een half jaartje GTAIV, zul je een snelle PC nodig hebben om alles bij te houden. Als San Andreas het al niet goed doet met mods dan houd je dat niet bij. Natuurlijke een dure investering maar uiteindelijk wel nodig als je spellen wilt blijven spelen op je PC.

Met vriendelijke groeten,

Syp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...