joppie Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je kunt met de taxi en de metro (trein, dinges) maar er zijn ook bussen kan je daarmee ergens heen? Ik had wel en tijd terug zoiets gelezen dat je ook met de bus meekon, maar natuurlijk weet ik niet meer waar. Maar kan je met de bus ergens heen? net als een taxi, of heeft iemand dit al geprobeerd? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik probeerde laatst wel achterin een bus te komen maar dat ging niet, ik hoorde toen wel dat je later in het spel ook in limo's kan. Is dat zo? De storyline is complete bij mij maar heb nog niet getest. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dit heb ik ook gelezen alleen weet ik ook niet meer waar Reageren
Sprayboy Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Even 1 andere vraag: als je zelf 1 bus bestuurt en je laat de bus het snelheid opkomen(even vaart maken) net zolang tot als je 1 bocht tegen komt. Dat je dan op de handrem trekt en dan met de bocht meeslippen(driften). Is dat mogelijk: dat zou me vet zijn he!! En zijn er ook meer soorten bussen Reageren
steintje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb wel een keer in een limousine gereden. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Je kunt ook de kabelbaan gebruiken naar tweede eiland of omgekeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.