Jump to content

Aanhangen ?


GTA rullezzz

Recommended Posts

Ja, je kan op auto's klimmen, spring er tegen aan, dan blijf je er aan hangen, klik nog een keer op die spring toets. en je zult op een auto klimmen, dan ga je staan op het dak :puh:

Ik heb het alleen nog maar geprobeerd bij stilstaande auto's, iet bij rijdende.

Ik hoop dat het lukt, Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan op auto's klimmen, spring er tegen aan, dan blijf je er aan hangen, klik nog een keer op die spring toets. en je zult op een auto klimmen, dan ga je staan op het dak :puh:

Ik heb het alleen nog maar geprobeerd bij stilstaande auto's, iet bij rijdende.

Ik hoop dat het lukt, Veel succes!

Bij rijdende auto's zie je goed hoe Euphoria werkt! Niko gaat proberen erop te blijven staan, maar valt ervan af zodra de auto doortrekt. Bij vrachtwagens hangt hij er ook niet echt lang aan, één bochtje en hij lazert eraf!

TIP: Jat eens een paar keer een auto zonder dat ie geparkeerd staat, dus een rijdende wagen! Als je een bestuurder met een beetje lef treft, zal hij of zij proberen de auto terug te pakken. trek je snel op, blijft hij aan de handgreep van het portier hangen en wordt ie mee gesleept!

Link to comment
Delen op andere websites

kut dat ie niet langer blijft hangen zoals in trailer 2

Misschien dat dat wél kan, maar dat wij dat nog niet weten? Ik heb ook nog niet echt geoefend, maar volgens mij kan je met de beweging ook hem zijn evenwicht laten houden, aangezien het dezelfde beweging is die je eraf laat vallen?

We zijn natuurlijk gewend om doodleuk stil te kunnen staan op auto's maar ik gok dat je het langer volhoud als je met de richting van de wagen meebeweegt! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik moest gisteren een missie doen op het 3e eiland. De bedoeling was om aan een vrachtwagen te blijven hangen. Dit deed ik door te springen. Daarna moest ik op X heel snel achter elkaar drukken. Nu bleef hij hangen en klom langzaam naar het dak toe.

ik weet niet of dit ook werkt als je niet in die missie zit. maar probeer het eens zou ik zeggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik moest gisteren een missie doen op het 3e eiland. De bedoeling was om aan een vrachtwagen te blijven hangen. Dit deed ik door te springen. Daarna moest ik op X heel snel achter elkaar drukken. Nu bleef hij hangen en klom langzaam naar het dak toe.

ik weet niet of dit ook werkt als je niet in die missie zit. maar probeer het eens zou ik zeggen. ;)

Nee dit kan niet buiten de missies om.. net zoals dat je voor elizabetta zo'n missie moest doen en dan die kofferbak de heletijd moest dicht gooien als ie open ging dit kan ook niet meer na die missie (of er voor)

Link to comment
Delen op andere websites

ik moest gisteren een missie doen op het 3e eiland. De bedoeling was om aan een vrachtwagen te blijven hangen. Dit deed ik door te springen. Daarna moest ik op X heel snel achter elkaar drukken. Nu bleef hij hangen en klom langzaam naar het dak toe.

ik weet niet of dit ook werkt als je niet in die missie zit. maar probeer het eens zou ik zeggen. ;)

Nee dit kan niet buiten de missies om.. net zoals dat je voor elizabetta zo'n missie moest doen en dan die kofferbak de heletijd moest dicht gooien als ie open ging dit kan ook niet meer na die missie (of er voor)

Bij mij was hij geen enkele keer open gegaan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik moest gisteren een missie doen op het 3e eiland. De bedoeling was om aan een vrachtwagen te blijven hangen. Dit deed ik door te springen. Daarna moest ik op X heel snel achter elkaar drukken. Nu bleef hij hangen en klom langzaam naar het dak toe.

ik weet niet of dit ook werkt als je niet in die missie zit. maar probeer het eens zou ik zeggen. ;)

Nee dit kan niet buiten de missies om.. net zoals dat je voor elizabetta zo'n missie moest doen en dan die kofferbak de heletijd moest dicht gooien als ie open ging dit kan ook niet meer na die missie (of er voor)

Bij mij was hij geen enkele keer open gegaan ^_^

bij mij ook niet ^_^ maar dit had ik gelezen op het forum dat het andere wel was overkomen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...