Juriaan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ben bezig met de Achievement "Under The Radar" Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter. Ik heb nu 12 Bruggen gehad, maar kan nergens de laatste vinden ( Je hebt er dus totaal 13 nodig ) Iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joev159 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 anders kan je ff kyken of er een map ergens online is met al die bruggen en streep je aan welke je hebt gehad;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Haal een kaart van Liberty City van google af en open hem in paint. Je zit bij de bruggen die je heb gehad een kruisje. En dan valt de laatste vast beter op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thug_NL Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb hem al, Als je onder 1 brug vliegt(wat je nog niet had) en je drukt snel op start komt er een bekertje te staan op de kaart met welke je nog moet (heb ff een map toegevoegd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb hem al,Als je onder 1 brug vliegt(wat je nog niet had) en je drukt snel op start komt er een bekertje te staan op de kaart met welke je nog moet (heb ff een map toegevoegd) Heb hem nu idd ook, bij de brug links onderin moet je tussen de pijlers die het dichst bij de koelunit staan vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sharkooon Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik heb hem al,Als je onder 1 brug vliegt(wat je nog niet had) en je drukt snel op start komt er een bekertje te staan op de kaart met welke je nog moet (heb ff een map toegevoegd) Heb hem nu idd ook, bij de brug links onderin moet je tussen de pijlers die het dichst bij de koelunit staan vliegen. Ik had er ook problemen mee.. Zelfs dat klote bruggetje in het park heb ik gehad, maar dat was hem jammer genoeg niet haha. Die meeste linkse was idd beetje vreemd! Maar dat is de tip wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JohnV. Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Je hebt ook een stipje geplaatst op de Booth Tunnel, daar kun je uiteraard niet onder door vliegen! Hier heb het het juiste mapje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Als je oplet, had je gezien dat je na elke brug een aantal seconden te zien krijgt welke je nog moet doen. Bij de bruggen die je had moeten doen staat een tekentje. Heb je dat opgeslagen? Anders zoek een save waar je alle eilanden vrij hebt. En doe het even opnieuw, telkens als je een brug hebt gedaan. Zet je bij een andere een waypoint. En zo steeds door.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Als je oplet, had je gezien dat je na elke brug een aantal seconden te zien krijgt welke je nog moet doen. Bij de bruggen die je had moeten doen staat een tekentje. Heb je dat opgeslagen? Anders zoek een save waar je alle eilanden vrij hebt. En doe het even opnieuw, telkens als je een brug hebt gedaan. Zet je bij een andere een waypoint. En zo steeds door.. Zo had ik het vnadaag ook gedaan, en het was gelukt, alleen die kleine is Alderny was wel lasig, maar toch gelukt:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.