Jump to content

Under The Radar


Juriaan

Recommended Posts

Ben bezig met de Achievement "Under The Radar"

Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter.

Ik heb nu 12 Bruggen gehad, maar kan nergens de laatste vinden ( Je hebt er dus totaal 13 nodig )

Iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al,

Als je onder 1 brug vliegt(wat je nog niet had) en je drukt snel op start komt er een bekertje te staan op de kaart met welke je nog moet

(heb ff een map toegevoegd)

post-71551-1209810278_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al,

Als je onder 1 brug vliegt(wat je nog niet had) en je drukt snel op start komt er een bekertje te staan op de kaart met welke je nog moet

(heb ff een map toegevoegd)

Heb hem nu idd ook, bij de brug links onderin moet je tussen de pijlers die het dichst bij de koelunit staan vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Ik heb hem al,

Als je onder 1 brug vliegt(wat je nog niet had) en je drukt snel op start komt er een bekertje te staan op de kaart met welke je nog moet

(heb ff een map toegevoegd)

Heb hem nu idd ook, bij de brug links onderin moet je tussen de pijlers die het dichst bij de koelunit staan vliegen.

Ik had er ook problemen mee.. Zelfs dat klote bruggetje in het park heb ik gehad, maar dat was hem jammer genoeg niet haha.

Die meeste linkse was idd beetje vreemd! Maar dat is de tip wel!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Als je oplet, had je gezien dat je na elke brug een aantal seconden te zien krijgt welke je nog moet doen. Bij de bruggen die je had moeten doen staat een tekentje. Heb je dat opgeslagen? Anders zoek een save waar je alle eilanden vrij hebt. En doe het even opnieuw, telkens als je een brug hebt gedaan. Zet je bij een andere een waypoint. En zo steeds door..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als je oplet, had je gezien dat je na elke brug een aantal seconden te zien krijgt welke je nog moet doen. Bij de bruggen die je had moeten doen staat een tekentje. Heb je dat opgeslagen? Anders zoek een save waar je alle eilanden vrij hebt. En doe het even opnieuw, telkens als je een brug hebt gedaan. Zet je bij een andere een waypoint. En zo steeds door..

Zo had ik het vnadaag ook gedaan, en het was gelukt, alleen die kleine is Alderny was wel lasig, maar toch gelukt:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...