joev159 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik moet nu kiezen tussen darko laten leven of doden.[/font] wat is de beste optie? Reageren
joev159 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 kommop met die reacties ik heb het spel nu al een tijdje op pause staan zou je er nog wat aan hebben als je de verrader laat leven? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Gewoon doden, daar gaat het spel immers over. Reageren
bobbas7 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 schieten, aangezien Niko dan zn hele magazijn erop leeg schiet, wat best mooi eruit ziet heb er overigens een kwartier daarna ook op zitten schieten en slaan Reageren
joev159 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 okee bedankt voor de reacties ik had het spel de hele nacht op pause staan Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik had het spel de hele nacht op pause staan En dan lees ik in sommige topics klachten dat GTA IV vast lopers heeft, dat je console zo lang achter elkaar aan staat is niet goed. Maar dat zoek je zelf maar lekker uit. Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik kan me wel voorstellen dat het altijd beter is om te laten leven als je misschien ooit nog een missie van hem krijgt. Hoewel ik altijd ook wel zin heb om te doden ben ik toch bang daarmee iets te missen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.