Jump to content

2 Vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik LJ bel om iets te doen zegt hij altijd: Yeah, im busy... Wat kan ik daar aan doen?

Ik heb een nieuwe Ps3 (en IV)( :puh:) maar hoe kan ik Multiplayer doen?

Geplaatst:
Als ik LJ bel om iets te doen zegt hij altijd: Yeah, im busy... Wat kan ik daar aan doen?

Ik heb een nieuwe Ps3 (en IV)( :puh:) maar hoe kan ik Multiplayer doen?

Als je wapens wilt kopen bij Little Jacob, moet je eerst wat missies voor 'm doen, en gewoon wat wachten tot dat je wat verder bent in het spel.

En je kan pas met 'm gaan chillen, als je vrienden met 'm bent, dit is pas na een aantal missies.

Gewoon even geduld hebben, en gewoon de missies doen.

Multiplayer speel je via je GSM, ga in het menu van je telefoon naar Multiplayer, dan kom je in het multiplayer menu. Je Playstation dient wel te zijn aangesloten op het internet, maar dat lijkt me logisch...

Have fun! :tu:

Geplaatst:

Okee, ik ga meer missies doen maar ik bedoel meer hoe ik me Ps3 aansluit op het internet...

Geplaatst:

Als jij je PS3 net nieuw heb staat hij op verbindings modus met een draad. Wat je dan moet doen is erg simpel. Alleen het draad erin te steken en je heb verbinding. Wil je draadloos moet je bij instellingen de modus op draadloos zetten. Dan moet je inscannen en dan heb je draadloos verbinding.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...