jorran Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Kan je net als in vc nog de politie helpen door iemand op de grond te slaan als hij vlugt voor de politie...? En nog een vraagje: kan je nog busmissie's doen........ <_< ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) Nee je kunt niet meer de politie helpen als je dat ventje neer slaat waar de politie achteraan rent komt de plitie achter jou aan <_< :gtasign: :gtasign: :gtasign: Bewerkt: 13 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Maar de politie komt dit keer ook achter andere gangs aan ik was eerst op een dak en toen had de politie een gevecht met de ballas (de ballas won wel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Maar de politie komt dit keer ook achter andere gangs aan ik was eerst op een dak en toen had de politie een gevecht met de ballas (de ballas won wel) dat had ik soms in VC ook al dat de politie gang gastjes kwam knallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Maar de politie komt dit keer ook achter andere gangs aan ik was eerst op een dak en toen had de politie een gevecht met de ballas (de ballas won wel) Als ik de politie met een andere zie vechten. Wint altijd die andere en nooit de Politie. Die kan niet schieten niet rennen niet vechten. En ook niet rijden. De politie kan gewoon helemaal niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Maar de politie komt dit keer ook achter andere gangs aan ik was eerst op een dak en toen had de politie een gevecht met de ballas (de ballas won wel) Als ik de politie met een andere zie vechten. Wint altijd die andere en nooit de Politie. Die kan niet schieten niet rennen niet vechten. En ook niet rijden. De politie kan gewoon helemaal niks. :lol: daar was ik in de vorige delen van GTA al achtergekomen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Het is wel leuk dat de politie nu ook andere mensen gaat lastig vallen bijv. een achtervolging in VC rende de politie alleen achter slome gangsters aan :rolleyes: en de gangsters waren ook nog eens sneller :lol: ik vind het jammer dat je SA niet de politie kunt helpen :angry: ik denk dat ze dat vergeten zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 is wel grappig bij gta vice city altijd, politie altijd achter de zelfde aan en ze rennen altijd even snel maar over dat je de politie kan helpen, zou ik zo niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 is wel grappig bij gta vice city altijd, politie altijd achter de zelfde aan en ze rennen altijd even snel maar over dat je de politie kan helpen, zou ik zo niet weten nee dat gaat jammer genoeg niet meer anders zou ik vet veel geld verdienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 je kreeg daar stik weinig geld voor ...ik dacht $50 .... in SA kun je beter Pimps afknallen als je echt in geldnood zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 en neej je kan geen bus missies doen. ps. kon dat in vice city dan wel????? neej toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 en neej je kan geen bus missies doen.ps. kon dat in vice city dan wel????? neej toch Ja zeker wel, ik heb in VC eens een bus gevolgd de hele tijd en de route op de kaart getekend, en als je dan zelf een bus jatte kon je gewoon die route rijden en bij elke halte stoppen en dan stapten er mensen in en daar kreeg je geld voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.