Jump to content

Effe bijkletse over Vice City


STASKO

Recommended Posts

Zet hier neer wat je kwijt wilt over Vice City.

Dus het maakt niet uit waar het over gaat als het maar over VC gaat!!

Lekker vrij topic zou ik maar zeggen.

O ja ik wil tegen R* zggen dat VC klasse is en dat ze ook na SA nog veel meer

van deze topgames mogen gaan maken wat ze ongetwijfeld ook gaat lukken.

En dan hier nog wat VC screenshots:

vice-city_scr1.jpg

gtavicecity01.jpg

t_EMOTION_Cover.jpg

t_FLASH_Cover.jpg

Leve R*

Link to comment
Delen op andere websites

Zet hier neer wat je kwijt wilt over Vice City.

Dus het maakt niet uit waar het over gaat als het maar over VC gaat!!

Lekker vrij topic zou ik maar zeggen.

O ja ik wil tegen R* zggen dat VC klasse is en dat ze ook na SA nog veel meer

van deze topgames mogen gaan maken wat ze ongetwijfeld ook gaat lukken.

En dan hier nog wat VC screenshots:

t_EMOTION_Cover.jpg

t_FLASH_Cover.jpg

Leve R*

Die 2 ondersten zijn niet echt screens uit Vice City. Dat zijn meer verzonnen cartoons met dank aan Photoshop lijkt mij. Maar als ik even iets van Vice City zélf mag zeggen is het wel het volgende.

  • Zó cool, ongeloofelijk
  • Kan niet beter
  • DÉ 3D game allertijden
  • Veel vrije ruimte
  • veel auto's
  • veel wapens
  • wauw, heli's en watervliegtuig
  • 2wilers
  • R* ga zo door!

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, daar ben ik het inderdaad over eens dat Gta Vice City een goed spel is. Maar, beter als Gta San Andreas :lol: ? Ik dacht het niet Romero Gta San Andreas vind ik echt vele malen beter als Gta Vice City.

het ligt eraab Peter waar je smaak ligt als je veel van Gang fight houd en ruig werk dan is het wat voor je, maar voor mij is Vc mijn nr 1 vanwege de sfeer die ik wel mis bij Sa, en de muziek spreekt mij ook aan, beste muziek ooit in een gta spel

Link to comment
Delen op andere websites

Over dat muziek heb je inderdaad gelijk. Ik vind de muziek in Gta Vice City veel beter dan in Gta San Andres. Maar, het ligt er maar net aan wat je beter ligt. Ik vind zelf gang fights en dat soort dingen leuker dus dat ligt vanzelfsprekend beter in mijn pad.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind vice city de een na beste game van de gta serie. Alleen hij kan net niet tippen aan sa. Omdat het daar veel uitgebreider is uitgewerkt, maar ik denk dat je als game designer altijd een betere opvolger wil maken dn de vorge game die ze gemaakt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

3 Hoeratjes voor Rockstar Games, voor het uitbrengen van Vice City!!

Wat zeg je? Hij is al 3 jaar uit??! Owww... Nou tjsah.. Ik moet weg ^_^

beste gta game van R* hier kan SA niet aan tippen

Ik vind Vice City ook beter... Simpel omdat een game een middel-durig vermaak moet zijn en dingen die in het echt niet kunnen, hier ligt het pronleem van San andreas, ALLES KAN en het is geen kortdurend vermaak ik speel hem nu al zo'n 3 maanden en ik ben al 100 - 150 uur bezig en ik ben nog niet overal geweest.. Dus tsjah.. Daarom is San andreas geen slechte game maar een game die de betekenis game doet vervagen en meer een plezierige gangster simulator is... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city vind ik wel betere muziek hebben,maar San Andreas kan je veel meer dingen doen zoals auto's tunen daar kan vice city niet aan tippen maar ik vind vice city wel een stukje fleuriger dan sa :rolleyes:

geen wonder dat in Vc nog geen tuning was er was ook geen vraag naar en de meeste mensen wisten niet eens wat het was :lol: , nu heeft het een grotere inpact

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...