WALLAH Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb sinds kort GTA IV (iedereen natuurlijk^.^) voor de ps3 maar soms blijft me savegame haken maar na een paar keer proberen doet ie het weer weten jullie wat het probleem is ? dan hoort ik het graag Alvast bedankt, Mvg WALLAH. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb sinds kort GTA IV (iedereen natuurlijk^.^) voor de ps3 maar soms blijft me savegame haken maar na een paar keer proberen doet ie het weer weten jullie wat het probleem is ? dan hoort ik het graag Alvast bedankt, Mvg WALLAH. Ik heb geen idee maar bij mij laat hij ook de savegame niet meer Reageren
WALLAH Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb sinds kort GTA IV (iedereen natuurlijk^.^) voor de ps3 maar soms blijft me savegame haken maar na een paar keer proberen doet ie het weer weten jullie wat het probleem is ? dan hoort ik het graag Alvast bedankt, Mvg WALLAH. Ik heb geen idee maar bij mij laat hij ook de savegame niet meer je moet paar keer proberen dan doet ie het weer maar het is wel irritant Reageren
Tomeken Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb sinds kort GTA IV (iedereen natuurlijk^.^) voor de ps3 maar soms blijft me savegame haken maar na een paar keer proberen doet ie het weer weten jullie wat het probleem is ? dan hoort ik het graag Alvast bedankt, Mvg WALLAH. Ik heb geen idee maar bij mij laat hij ook de savegame niet meer je moet paar keer proberen dan doet ie het weer maar het is wel irritant het spel zit met met veel fouten in krant "het laatste nieuws" in belgie staat een artikel van GTA 4 dat veel spelers problemen hebben met hun spel en console (PS3), en bij sommige spelers begaf hun PS3 EN hun spel GTA 4 het. als je kan moet je zeker het artikel eens lezen. Reageren
lookie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Savegame "Hung out to dry" werkte bij mij ook niet meer. Na beeindigen spel werd zelfs de hele PS3 gereset. Ik heb een memory stick ingeplugd en de betreffende savegame er op gekopieerd. Vervolgens de savegame van de PS3 weggehaald, GTAIV opnieuw gestart zodat ik weer bij het begin was. Daarna spel weer beeindigd en de savegame van de stick teruggezet. nu werkt alles weer goed. Misschien tip voor een ieder die hier tegenaan loopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.