Jump to content

Probleem met savegame van ps3


WALLAH

Recommended Posts

ik heb sinds kort GTA IV (iedereen natuurlijk^.^) voor de ps3 maar soms blijft me savegame haken maar na een paar keer proberen doet ie het weer weten jullie wat het probleem is ? dan hoort ik het graag :puh:

Alvast bedankt, Mvg WALLAH.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb sinds kort GTA IV (iedereen natuurlijk^.^) voor de ps3 maar soms blijft me savegame haken maar na een paar keer proberen doet ie het weer weten jullie wat het probleem is ? dan hoort ik het graag :puh:

Alvast bedankt, Mvg WALLAH.

Ik heb geen idee maar bij mij laat hij ook de savegame niet meer :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb sinds kort GTA IV (iedereen natuurlijk^.^) voor de ps3 maar soms blijft me savegame haken maar na een paar keer proberen doet ie het weer weten jullie wat het probleem is ? dan hoort ik het graag :puh:

Alvast bedankt, Mvg WALLAH.

Ik heb geen idee maar bij mij laat hij ook de savegame niet meer :N

je moet paar keer proberen dan doet ie het weer maar het is wel irritant :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb sinds kort GTA IV (iedereen natuurlijk^.^) voor de ps3 maar soms blijft me savegame haken maar na een paar keer proberen doet ie het weer weten jullie wat het probleem is ? dan hoort ik het graag :puh:

Alvast bedankt, Mvg WALLAH.

Ik heb geen idee maar bij mij laat hij ook de savegame niet meer :N

je moet paar keer proberen dan doet ie het weer maar het is wel irritant :cry:

het spel zit met met veel fouten in krant "het laatste nieuws" in belgie staat een artikel van GTA 4 dat veel spelers problemen hebben met hun spel en console (PS3), en bij sommige spelers begaf hun PS3 EN hun spel GTA 4 het.

als je kan moet je zeker het artikel eens lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Savegame "Hung out to dry" werkte bij mij ook niet meer. Na beeindigen spel werd zelfs de hele PS3 gereset. Ik heb een memory stick ingeplugd en de betreffende savegame er op gekopieerd. Vervolgens de savegame van de PS3 weggehaald, GTAIV opnieuw gestart zodat ik weer bij het begin was. Daarna spel weer beeindigd en de savegame van de stick teruggezet. nu werkt alles weer goed.

Misschien tip voor een ieder die hier tegenaan loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...