Jump to content

Gta Sanandreas doet het niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ,

Ik heb een mod geinstalleerd met San Andreas Mod Installer ( Deze ) , Maar als ik Gta Sanandreas op wil starten krijg ik automatisch een foutmelding bij het laden. Ik probeer deze mod te un-stalleren maar dat kan niet.

Er staat :

The line specified in de script for the ReplayText command:

''rdtrain ,1,1 ''

does not in the exist in the specified file:

''C:\Program Files\Rockstar Games\Gta Sanandreas\\Data\carcols.Dat''.

To avoid Corrupting your game , The mod will not be Installed

Ik zou graag hulp willen maar hij is nog steeds geinstalleerd en zo kan ik niet meer gamen.

Met Vriendelijke Groet ,

GekkieJ01.

Geplaatst:

De lijn 'rdtrain 1,1' bestaat niet in het bestand carcols.dat. Advies: deïnstalleer de mod via SAMI en installeer hem vervolgens handmatig met IMGTool. Ik neem aan dat je weet hoe deze werkt. Zo niet, lees deze handleiding eens door.

Geplaatst:
De lijn 'rdtrain 1,1' bestaat niet in het bestand carcols.dat. Advies: deïnstalleer de mod via SAMI en installeer hem vervolgens handmatig met IMGTool. Ik neem aan dat je weet hoe deze werkt. Zo niet, lees deze handleiding eens door.

Oke , maar het deïnstalleer lukt mij niet d.m.v. sami , Als ik op uninstall druk geeft hij die foutmelding , Is het goed als ik hem gewoon verwijder dat hij dan automatisch weg is?

Geplaatst:

Probeer zoveel mogelijk bestanden van die mod weg te halen. Je kunt uiteraard ook gelijk beginnen met vervangen van de bestanden, die keuze is verder aan jou.

Geplaatst:
Probeer zoveel mogelijk bestanden van die mod weg te halen. Je kunt uiteraard ook gelijk beginnen met vervangen van de bestanden, die keuze is verder aan jou.

Donwell , Ik heb de mod verwijderd maar het deinstallern blijft een foutmelding geven dat houd in dat het niet wil.

Geplaatst:

Als je eenmaal de mod bestandjes uit de gta3.img hebt verwijderd, kan je hem niet via SAMI alsnog verwijderen :puh:. Sami zoekt dan naar (in dit geval) de Rdtrain.dff en rdtrain.txd uit de gta3.img, om ze te vervangen met de originele files, maar die bestanden zijn er niet, dus kan hij ze ook niet vervangen. Voeg gewoon de originele rdtrain.dff en rdtrain.txd weer toe aan je gta3.img, rebuilt je archive, en je model is weer origineel*. (Ik neem aan dat je weet hoe dit in zijn werk gaat, en dat je daarin geen fouten maakt)

Over die carcols fout, ik heb het idee dat hij zoekt naar rdtrain ,1,1 in je carcols.dat, maar die eerste komma staat er in de carcols.dat denk ik niet(kan me in ieder geval niet herinneren dat er een komma TEGEN de kleurcode staat).

Wat je zou kunnen doen, al weet ik niet zeker of dat het probleem in SAMI zal verhelpen, is de carcols.dat openen, en de rdtrain lijn zoeken, waarschijnlijk luid die "rdtrain 1,1" of nog met een komma erachter. Als je nu een komma toevoegt vóór de kleurcode, denk ik dat SAMI geen fout meer geeft en dat je de mod kan deinstalleren via SAMI. (Dat deinstalleren moet je dan wel doen, want "rdtrain ,1,1" is naar mijn weten een foute carcol lijn. Die komma voeg je dan alleen toe zodat SAMI die fout niet meer geeft en je hem kan deinstalleren).

*Dat de dff en txd al weer origineel zijn maakt niks uit als je gaat deinstalleren, SAMI kan niet controleren/controleert niet of het een originele of oude is, als er maar een dff en txd in staat met de naam rdtrain.dff en rdtrain.txd :puh:

Werkt dit niet, wat ik me nog best voor kan stellen, (aangezien SAMI niet erg betrouwbaar is en aangezien ik niet zeker weet of SAMI dan geen error meer zou geven), kan je 1: de originele lijnen opzoeken en de lijnen zelf weer terugveranderen en geen aandacht meer schenken aan het punt dat SAMI dan nog steeds een mod ziet voor de Roadtrain, dus dat je hem ook niet meer probeert te deinstalleren vanuit SAMI omdat je dat dan handmatig al hebt gedaan, of 2: als je weinig ervaring hebt met handmatig modden, kan je de originele handling.cfg, carcols.dat enzovoort aanvragen hier op het forum. Als je meerdere mods hebt ben je dus wel de handling en carcols en vehicles.ide lijnen daarvan kwijt. Vandaar dat je beter optie 1 kan doen, dan verander je de lijnen van alleen de Roadtrain weer terug naar origineel...

Hoop dat je daar wat mee kan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...