IV trailer Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Weet iemand het verschil al tussen het wel en niet doden van Ivan in bovenstaande missie? BTW: Ik had hem zelf laten leven Bewerkt: 3 mei 2008 door IV trailer Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Weet iemand het verschil al tussen het wel en niet doden van Ivan in bovenstaande missie?BTW: Ik had hem zelf laten leven Volgens mij zit er geen verschil. Laat je hem leven dan bedankt hij jou en maak je hem af dan is het afgelopen voor hem. Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Uhhh je gooit hem toch gewoon? Reageren
steintje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 dat was een geintje ik gooide hem gewoon naar beneden. sorry. Reageren
Ch0mp0w33 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik vond Ivan maar een daapie en ben op z'n hand gaan staan en toen is ie naar beneden gekukeld. En daarna ben ik zelf ook gesprongen ( nadat ie gesaved had) en toen was ik zelf ook dood.. Reageren
DeKale Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Weet iemand het verschil al tussen het wel en niet doden van Ivan in bovenstaande missie?BTW: Ik had hem zelf laten leven Volgens mij zit er geen verschil. Laat je hem leven dan bedankt hij jou en maak je hem af dan is het afgelopen voor hem. Er zit wel verschil in, je komt hem later nog tegen als Random Person met een missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.