DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kan iemand de verschillen op noemen tussen Rusianshop en Modo? Alleen de naam is anders, maar de kleren zijn toch hetzelfde? Reageren
Draken oog Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kan iemand de verschillen op noemen tussen Rusianshop en Modo? Alleen de naam is anders, maar de kleren zijn toch hetzelfde? De modo heeft iets duurdere kleren. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 De russianshop heeft andere kleren, gewoon 'normale' kleren, die zijn ook best wel goedkoop. Hier kan je gewoon een trui of een broek kopen. Bij de Modo heb je allemaal sportkleren, zoals tennisshoes etc. Deze zijn natuurlijk ook duurder omdat het 'neppe-merkkleding' is (merkkleding in GTA ). Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Maar ik zie wel dezelfde vesten enz hangen, ligt dat aan mij? Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Tsja, er zullen wel een aantal dezelfde hangen, maar natuurlijk niet alles. Dat is ook wel in het echt zo, bijvoorbeel: Aldy verkoopt cola, en Super de Boer ook. Voor de rest is het volgens mij allemaal anders, zo heb je sportschoenen in Modo en Laarzen in The Russian Shop. Er zullen wel meer dezelfde dingen zijn. Maar dat maakt toch niet uit? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Oke bedankt. In San Andreas is de keuze uit kleding en eten trouwens veel groter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.