Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Heey, ik heb ff een paar vraagjes Ontploffen auto's nog? Kun je nog door deuren heen lopen? Zie je nog midden op straat een wapen liggen? Vliegen er vliegtuigen rond? En landen/opstijgen ze ook? Zijn er nog steeds de zelfde poppetjes die er lopen? Zijn de kleren nog steeds 2-D? Kan je nog door struiken een? Zie je nog van die rare neppe vogels? Zien de ramen in de huizen (bij sommige) er nog nep uit? Kan je in de huizen? Heeft iedereen een honkbal knuppel/hockey stick, zoals in SA? Stijgen vliegtuigen nog steeds zo snel op? Als je botst met een motor, valt hij er dan sneller af dan in SA? En dit was het wel zo een beetje Als er mer vragen komen, post ik het wel Reageren
HA5H Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kun je nog door deuren heen lopen? Ik bedoel van de auto's. Vliegen er vliegtuigen rond? En landen/opstijgen ze ook? Ik bedoel het van VC, hier zie je ze opstijgen/landen. In SA zie je gewoon een paar vliegtuigen. En die strepen achterlaten vind ik nep. Snap je het nu wel? Zie je nog van die rare neppe vogels? Ik bedoel met SA, die rare vliegende dingen. Bedankt voor je reactie Reageren
bobbas7 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Heey, ik heb ff een paar vraagjes Ontploffen auto's nog? - Ja, maar wel een stuk realistischer Kun je nog door deuren heen lopen? Nee Zie je nog midden op straat een wapen liggen? Ja, maar dan met een rode gloed eromheen Vliegen er vliegtuigen rond? En landen/opstijgen ze ook? Ja, maar je kan ze zelf niet besturen, of erin Zijn er nog steeds de zelfde poppetjes die er lopen? Ja, vooral in de metro met zwervers. Zijn de kleren nog steeds 2-D? Nee, het een stuk echter, water heeft effect, en bloed Kan je nog door struiken een? Ja Zie je nog van die rare neppe vogels? Nee, er zijn wel "flying rats, wat een ook vogels zijn Zien de ramen in de huizen (bij sommige) er nog nep uit? Yep Kan je in de huizen? Nee, de meeste niet, en ook niet op daken i.v.m. terroristische dreiging Heeft iedereen een honkbal knuppel/hockey stick, zoals in SA? Iedereen? er zijn wel honkbalknuppels Stijgen vliegtuigen nog steeds zo snel op? Geen idee, je kan ze niet besturen Als je botst met een motor, valt hij er dan sneller af dan in SA? Ja, dat is wel realistischer En dit was het wel zo een beetje Als er mer vragen komen, post ik het wel Kom maar op Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Heey, ik heb ff een paar vraagjes Ontploffen auto's nog? - Ja, maar wel een stuk realistischer Kun je nog door deuren heen lopen? Nee Zie je nog midden op straat een wapen liggen? Ja, maar dan met een rode gloed eromheen Vliegen er vliegtuigen rond? En landen/opstijgen ze ook? Ja, maar je kan ze zelf niet besturen, of erin Zijn er nog steeds de zelfde poppetjes die er lopen? Ja, vooral in de metro met zwervers. Zijn de kleren nog steeds 2-D? Nee, het een stuk echter, water heeft effect, en bloed Kan je nog door struiken een? Ja Zie je nog van die rare neppe vogels? Nee, er zijn wel "flying rats, wat een ook vogels zijn Zien de ramen in de huizen (bij sommige) er nog nep uit? Yep Kan je in de huizen? Nee, de meeste niet, en ook niet op daken i.v.m. terroristische dreiging Heeft iedereen een honkbal knuppel/hockey stick, zoals in SA? Iedereen? er zijn wel honkbalknuppels Stijgen vliegtuigen nog steeds zo snel op? Geen idee, je kan ze niet besturen Als je botst met een motor, valt hij er dan sneller af dan in SA? Ja, dat is wel realistischer En dit was het wel zo een beetje Als er mer vragen komen, post ik het wel Kom maar op Jij ook erg bedankt met je reactie Nu weet ik er even geen, dus ik kan ook ff niks posten... Reageren
bobbas7 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Heey, ik heb ff een paar vraagjes Ontploffen auto's nog? - Ja, maar wel een stuk realistischer Kun je nog door deuren heen lopen? Nee Zie je nog midden op straat een wapen liggen? Ja, maar dan met een rode gloed eromheen Vliegen er vliegtuigen rond? En landen/opstijgen ze ook? Ja, maar je kan ze zelf niet besturen, of erin Zijn er nog steeds de zelfde poppetjes die er lopen? Ja, vooral in de metro met zwervers. Zijn de kleren nog steeds 2-D? Nee, het een stuk echter, water heeft effect, en bloed Kan je nog door struiken een? Ja Zie je nog van die rare neppe vogels? Nee, er zijn wel "flying rats, wat een ook vogels zijn Zien de ramen in de huizen (bij sommige) er nog nep uit? Yep Kan je in de huizen? Nee, de meeste niet, en ook niet op daken i.v.m. terroristische dreiging Heeft iedereen een honkbal knuppel/hockey stick, zoals in SA? Iedereen? er zijn wel honkbalknuppels Stijgen vliegtuigen nog steeds zo snel op? Geen idee, je kan ze niet besturen Als je botst met een motor, valt hij er dan sneller af dan in SA? Ja, dat is wel realistischer En dit was het wel zo een beetje Als er mer vragen komen, post ik het wel Kom maar op Jij ook erg bedankt met je reactie Nu weet ik er even geen, dus ik kan ook ff niks posten... Geen probleem hoor Reageren
FerryN Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ontploffen auto's nog? Ja, met een specaculaire knal. Kun je nog door deuren heen lopen? Van gebouwen, sommige wel, als je er wat mee kunt, zoals Tw@. Autodeuren kun je niet meer door lopen, deze hebben ook een .col gekregen. Zie je nog midden op straat een wapen liggen? Hoe bedoel je? Als iemand een wapen had, en jij of politie hem vermoord wel, maar de voorgeprogrammeerde liggen meer verstopt. Vliegen er vliegtuigen rond? En landen/opstijgen ze ook? Ja, deze hebben ook een .col, het is zelfs mogelijk om erop te komen. Zijn er nog steeds de zelfde poppetjes die er lopen? Dit is zo min mogelijk gemaakt, maar ik heb nog niet zo veel GTA 4 gespeeld. Zijn de kleren nog steeds 2-D? In SA waren de kleren ook niet 2D, alleen bij GTA VC en GTA 3, dus in GTA 4 zijn ze gewoon 3d. Kan je nog door struiken een? Dat zou ik zo niet weten. Zie je nog van die rare neppe vogels? Heb ik niet gezien, maar wel de Flying Rats, duiven die je moet dood schieten. Zien de ramen in de huizen (bij sommige) er nog nep uit? Dit weet ik niet. Kan je in de huizen? Sommige wel, zoals Tw@ en kledingshops, maar ook savehouses. Heeft iedereen een honkbal knuppel/hockey stick, zoals in SA? Ook dit weet ik niet, maar denk het zelf niet, want de mensen die ik neergemept heb, die hadden geen knuppel ofzo. Stijgen vliegtuigen nog steeds zo snel op? Je kan geen Vliegtuigen in GTA 4. Als je botst met een motor, valt hij er dan sneller af dan in SA? Opzich valt dit wel mee. Greetz Reageren
Swiggers Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Kun je nog door deuren heen lopen ?: Nee, GTA IV is realistisch geworden, dus je kunt niet door de autodeuren heen lopen.. Vliegen er Vliegtuigen rond?En landen/opstijgen ze ook ?: Er vliegt af en toe wel eens een vliegtuig over de stad. Als je bij het vliegveld op de landingsbaan staat kun je ze wel zien opstijgen. Maar landen ? Nee, dat heb ik nog niet gezien. Zie je nog van die rare neppe vogels ? Nee, je ziet nu erg mooi gemaakte vogels, als je deze dood schiet krijg je 1 Flying Rat punt erbij. Als je er 200 hebt dan hebt doodgeschoten dan heb je iets vrijgespeeld. Ik hoop dat nu al je vragen zijn beantwoord. Swiggers Bewerkt: 3 mei 2008 door swiggers Reageren
HA5H Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Vliegen er vliegtuigen rond? En landen/opstijgen ze ook?Ja, deze hebben ook een .col, het is zelfs mogelijk om erop te komen. Wat's een .Col? Even vraagje tussendoor Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Iedereen zegt dan er geen vliegtuigen zijn, maar bij WikiGTA staat dit: Dodo Luchtvoertuig Vliegtuig Fighter Luchtvoertuig Vliegtuig Annihilator Luchtvoertuig Andromada Luchtvoertuig Dit zijn toch vliegtuigen??? Of heb ik het fout?? Reageren
FerryN Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Vliegen er vliegtuigen rond? En landen/opstijgen ze ook?Ja, deze hebben ook een .col, het is zelfs mogelijk om erop te komen. Wat's een .Col? Even vraagje tussendoor Een .col zit een in auto of gebouw, dus je hebt twee modellen voor een wagen of gebouw, een voor hoe je hem ziet, en een hoe je hem voelt. Hoe je hem voelt is doorzichtig, en dat is de .col. Hoe je hem ziet, is natuurlijk niet doorzichtig. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Nog wat nieuwe vraagjes Zijn de eilanden weer afgesloten? Als je tegen een auto botst, gaat hij er dan vandoor racen? Vallen gangsters je nog zomaar aan? Heb je weer veel vliegvelden, zoals in SA? (denk het niet ) Als je valt, heb je dan soms ook wel is echt bloed? Waarom staan er op WikiGTA allemaal vliegtuigen, maar kan je er niet in? Heb je soms nog wel is een auto die in de grond spawnt? Dit was het (alweer) dussss, als ik weer vragen heb post ik het wel weer Bewerkt: 7 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Nog even @ hierboven, auto's onploffen wel maar alleen als hier echt aanleiding voor is, dus als je over de kop slaat en de auto ligt op zijn kop, ontbrandt ie niet spontaan meer! Nog even @ hierboven 2, ik las ergens dat je niet op de daken kan? Juist wel, héél veel zelfs! Ieder gebouw heeft een .col, en bijna ieder pand heeft een brandtrap met .col! gewoon naar boven lopen dus! (tip voor iedereen die zegt die trappen hangen te hoog: Pak een auto of busje, ernaast parkeren en voila, je kan erop! Snipeparty) Nog wat nieuwe vraagjes Zijn de eilanden weer afgesloten? Ja, het verhaal is dat de stad in het begin onder terroristische dreiging valt en dat de gemeente heeft besloten de stadsdelen van elkaar af te sluiten om alle illegalen daar te houden waar ze zitten. Als je tegen een auto botst, gaat hij er dan vandoor racen? Verschilt. De ene keer wel, de andere keer stapt de automobilist uit en gaat op je schelden, of valt je aan, of negeert je gewoon! Vallen gangsters je nog zomaar aan? Het nieuwe Liberty City heeft geen gangsterwijken, maar realistische "underground" maffia, dus nee, ze komen je niet met vijf tegelijk afrossen als je langs komt toeren! Heb je weer veel vliegvelden, zoals in SA? (denk het niet ) Er zit één vliegveld bij de stad Als je valt, heb je dan soms ook wel is echt bloed? Je hebt alléén maar bloed als er wat gebeurd! Bij slaan, schieten, vallen, aangereden worden. En je slaat ook echt tegen de motorkap, en over de auto heen als het hard genoeg gaat! Waarom staan er op WikiGTA allemaal vliegtuigen, maar kan je er niet in? GTA IV speelt zich af in één mega grote metropolis, dus heb je geen vliegtuigen nodig. Wiki laat zien wat er zoal rondvliegt. Heb je soms nog wel is een auto die in de grond spawnt? Nog niet gezien, maar in het vastgeplakte topic "Glitches & Bugs" is te lezen wie er wat voor vreemde spawns is tegengekomen! Dit was het (alweer) dussss, als ik weer vragen heb post ik het wel weer Bewerkt: 7 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Nog even @ hierboven, auto's onploffen wel maar alleen als hier echt aanleiding voor is, dus als je over de kop slaat en de auto ligt op zijn kop, ontbrandt ie niet spontaan meer! Nog even @ hierboven 2, ik las ergens dat je niet op de daken kan? Juist wel, héél veel zelfs! Ieder gebouw heeft een .col, en bijna ieder pand heeft een brandtrap met .col! gewoon naar boven lopen dus! (tip voor iedereen die zegt die trappen hangen te hoog: Pak een auto of busje, ernaast parkeren en voila, je kan erop! Snipeparty) Nog wat nieuwe vraagjes Zijn de eilanden weer afgesloten? Ja, het verhaal is dat de stad in het begin onder terroristische dreiging valt en dat de gemeente heeft besloten de stadsdelen van elkaar af te sluiten om alle illegalen daar te houden waar ze zitten. Als je tegen een auto botst, gaat hij er dan vandoor racen? Verschilt. De ene keer wel, de andere keer stapt de automobilist uit en gaat op je schelden, of valt je aan, of negeert je gewoon! Vallen gangsters je nog zomaar aan? Het nieuwe Liberty City heeft geen gangsterwijken, maar realistische "underground" maffia, dus nee, ze komen je niet met vijf tegelijk afrossen als je langs komt toeren! Heb je weer veel vliegvelden, zoals in SA? (denk het niet ) Er zit één vliegveld bij de stad Als je valt, heb je dan soms ook wel is echt bloed? Je hebt alléén maar bloed als er wat gebeurd! Bij slaan, schieten, vallen, aangereden worden. En je slaat ook echt tegen de motorkap, en over de auto heen als het hard genoeg gaat! Waarom staan er op WikiGTA allemaal vliegtuigen, maar kan je er niet in? GTA IV speelt zich af in één mega grote metropolis, dus heb je geen vliegtuigen nodig. Wiki laat zien wat er zoal rondvliegt. Heb je soms nog wel is een auto die in de grond spawnt? Nog niet gezien, maar in het vastgeplakte topic "Glitches & Bugs" is te lezen wie er wat voor vreemde spawns is tegengekomen! Dit was het (alweer) dussss, als ik weer vragen heb post ik het wel weer Thanks voor je reactie. Ik weet nu al veel meer. Ik wil hem zelf ook kopen, dus nu weet ik wat er allemaal een beetje is. Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Sonny thnx voor de forum ik wil graag ook Gta 4 en die moet ik ook krijgen alleen heb ik de console der niet voor dus als rapport goed is krijg ik de Xbox 360 Gta 4 bundel xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.