michaelfivez Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Bradygames heeft een hele handige gids van 286 paginas, A4 formaat uitgebracht voor GTA IV. Je vind er een beschrijving en tips van iedere hoofd en zij missie (zoals Crooks vangen, vrienden,...). Je vind er kaarten met de plek van alle duiven en unique stunt jumps. En zo voorts. Een echte aanrader ! (In de gamemania kost hij 17 euro) Reageren
Swiggers Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Bij de GameStore in onze buurt heb je ook al zo'n boek. Er staan allemaal duidelijke aanwijzingen, reclame, vindplaatsen, tips, beoordelingen etc in. Enorm handig als je GTA IV voor de volle 100 % uit wil spelen. Ik zelf koop het niet, want 25 euro voor een Uitgebreide handleiding vind ik zelf erg duur. Bij mij in de buurt kost zo'n boek 25,-€ Swiggers Reageren
Spark Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik koop er sowieso geen waarschijnlijk. Over een paar weken staat waarschijnlijk al heel veel op WikiGta! Reageren
danielb Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 op gamefaqs komt alles ook wel te staan... beetje onzin om hier geld aan uit te geven Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Is toch altijd wel tof vind ik om zo'n mooie guide te hebben Reageren
joppie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik ga hem binnekort wel kpe en dan leg ik hem weg to ik IV heb... maar ik denk niet dat ik dat kan Van SA heb ik hem ook. Reageren
thierry07 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb die gids al is echt handig bij sommige missie's! Reageren
Alchemy Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 nou nog lang niet alles staat op wikigta. heb hem bij de Mediamarkt gehaal 15 euro en echt super handig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.