Jump to content

Waarom 3.5 jaar ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Waarom heeft het 3.5 jaar geduurt voordat Rockstar Games deze GTA af had ? Ik bedoel er zitten zoveel dingen niet in die er wel in andere GTA's zaten. Ze hebben nu voor het eerst sinds GTA III een nieuwe engine gebruikt waardoor het voor hun mischien weer lastiger was om een nieuwe GTA te maken. Maar waarom duurt dat 3.5 jaar. Vice City kwam een jaar uit nadat GTA III uit was gekomen. En Vice City is wellicht dus sneller gemaakt dan welke GTA game dan ook. Maar Vice City wordt door velen ( en ook door mij ) nog steeds als beste GTA ooit gezien. Dus hopelijk zal GTA IV ... Vice City ofzo niet heel lang duren.

Wat denk jij ?

Zullen we nou weer 3.5 jaar moeten wachten voor een nieuwe GTA ? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom het zolang duurde ? Omdat GTA IV zo erg mooi is, zo erg realistisch. En Rockstar Games heeft erg veel tijd nodig om zo'n pracht spel in elkaar te zetten. Toen dat ze Liberty City stories zo ongeveer uitkwam, waren ze allang bezig met de plannen voor GTA IV. Het gaat ongeveer zo: De ene groep maakt het volgende deel na Liberty City Stories in dit geval het deel van VCS. En de andere groep denkt al weer na voor het deel na VCS. ( In dit geval GTA IV ). Dus ze hadden VCS nog niet eens uit/gemaakt, en ze dachten alweer aan het volgende GTA deel. ;) Dus ze hebben enorm veel tijd nodig om GTA IV zo realistisch mogelijk te maken. Nu hadden ze dus enorm veel tijd nodig om New York zo mooi mogelijk na te maken. Snap je ? ^_^

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

mocht het tot een GTA Vice city komen na IV ben ik er toch niet tevreden mee, liberty city is zo geweldig cool en miami is gewoon een beetje saai.

Maar ze doen er gerust weer 3 jaar over denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegt mocht Rockstar Games er van mij nog wel 1 a 2 maand extra over doen, om alle fouten uit het spel te halen. Zo zie je wel weer, Rockstar Games heeft GTA IV best snel af, en er zitten weer fouten in. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten nieuwe textures maken (dus niet die van oude gta's), nieuwe characters, nieuwe engine, nieuwe stad enz.

GTA Vice City & San Andreas hebben de zelfde textures als die van GTA3. Natuurlijk heeft die van VC wat meer dan die van 3 en die van SA meer dan VC.

De GTA die na GTA4 komt zal ook gebruiken van dezelfde textures als die van GTA4 & de engine.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten nieuwe textures maken (dus niet die van oude gta's), nieuwe characters, nieuwe engine, nieuwe stad enz.

GTA Vice City & San Andreas hebben de zelfde textures als die van GTA3. Natuurlijk heeft die van VC wat meer dan die van 3 en die van SA meer dan VC.

De GTA die na GTA4 komt zal ook gebruiken van dezelfde textures als die van GTA4 & de engine.

Ja en daarom zal het hopelijk dus ook niet zo heel lang duren voordat er weer een nieuwe GTA komt. Maar ik vind wel dat er veel en veel te weining te doen is in GTA IV. :D

Het is soms gewoon een beetje GTA III met prachtige graphics. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigelijk dat GTA 5 weer in MIAMI komt dat vind ik nog steeds de beste stad van alle GTA spellen.

Precies, ik hoop ook weer op Miami.

Ontopic, denk dat het zo lang duurde door de nieuwe engine, en ze hebben heel NY best gedetaileerd gemaakt.

Plus nieuwe textures enzo.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigelijk dat GTA 5 weer in MIAMI komt dat vind ik nog steeds de beste stad van alle GTA spellen.

Maar dan mag het tog wel weer wat groter dan het originele Vice City, want anders is het tog maar klein... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft het 3.5 jaar geduurt voordat Rockstar Games deze GTA af had ? Ik bedoel er zitten zoveel dingen niet in die er wel in andere GTA's zaten. Ze hebben nu voor het eerst sinds GTA III een nieuwe engine gebruikt waardoor het voor hun mischien weer lastiger was om een nieuwe GTA te maken. Maar waarom duurt dat 3.5 jaar. Vice City kwam een jaar uit nadat GTA III uit was gekomen. En Vice City is wellicht dus sneller gemaakt dan welke GTA game dan ook. Maar Vice City wordt door velen ( en ook door mij ) nog steeds als beste GTA ooit gezien. Dus hopelijk zal GTA IV ... Vice City ofzo niet heel lang duren.

Wat denk jij ?

Zullen we nou weer 3.5 jaar moeten wachten voor een nieuwe GTA ? :D

Ik denk nu ze de basis elemanten van de nieuwe game hebben zullen ze in 1.5 a 2 jaar klaar zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit zo'n 3,5 jaar verschil tussen de release van GTA San Andreas en die van GTA IV, maar je moet er wel rekening mee houden dat in de 3 en een half jaar wel 2 releases zijn geweest. Namelijk die van GTA Liberty City Stories en GTA Vice City Stories.

En zoals vele anderen het al zeggen duurde het zolang omdat ze met iets nieuws werken, ze nieuwe textures moeten maken, ... Ook natuurlijk omdat alles anders is ("Things will be different"). Omdat ze geen ordinaire zijmissie's genomen hebben van de vorige GTA's. Ook die zijn vernieuwd, en zo kan je maar blijven doorgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik vind wel dat er veel en veel te weining te doen is in GTA IV. :D

Simpel eigenlijk. :D

In GTA3 heb je geen scooters, motors. In GTA Vice City weer wel, maar daar had je geen fietsen en in SA weer wel. Je ziet zo dat Rockstar dan altijd weer tenminste wat nieuws erin kan doen. In de volgende GTA zullen er vliegtuigen in zitten, maar niet veel, zoals bij (alweer) de volgende gta na de gta dat na gta4 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...