Jump to content

Waarom 3.5 jaar ?

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik hoop eigelijk dat GTA 5 weer in MIAMI komt dat vind ik nog steeds de beste stad van alle GTA spellen.

Maar dan mag het tog wel weer wat groter dan het originele Vice City, want anders is het tog maar klein... :D

Ja tuurlijk moet het groter eigelijk net wat ze met GTA 4 hebben gedaan alleen moet het dan 16 keer beter.

Geplaatst:
Waarom heeft het 3.5 jaar geduurt voordat Rockstar Games deze GTA af had ? Ik bedoel er zitten zoveel dingen niet in die er wel in andere GTA's zaten. Ze hebben nu voor het eerst sinds GTA III een nieuwe engine gebruikt waardoor het voor hun mischien weer lastiger was om een nieuwe GTA te maken. Maar waarom duurt dat 3.5 jaar. Vice City kwam een jaar uit nadat GTA III uit was gekomen. En Vice City is wellicht dus sneller gemaakt dan welke GTA game dan ook. Maar Vice City wordt door velen ( en ook door mij ) nog steeds als beste GTA ooit gezien. Dus hopelijk zal GTA IV ... Vice City ofzo niet heel lang duren.

Wat denk jij ?

Zullen we nou weer 3.5 jaar moeten wachten voor een nieuwe GTA ? :D

Rockstar heeft ook New York helemaal van top tot teen onderzocht zodat ze het spel echt naar het gedrag van de bevolking konden aanpassen, evenals de intervieuws die ze gehad hebben met de politie en brandweer e.d. en de geweldige graphics die ze hebben moeten maken. Maar ik hoop dat ze wat ervaring hebben opgedaan en dat de volgende GTA minder lang op zich laat wachten.

Geplaatst:
Waarom heeft het 3.5 jaar geduurt voordat Rockstar Games deze GTA af had ? Ik bedoel er zitten zoveel dingen niet in die er wel in andere GTA's zaten. Ze hebben nu voor het eerst sinds GTA III een nieuwe engine gebruikt waardoor het voor hun mischien weer lastiger was om een nieuwe GTA te maken. Maar waarom duurt dat 3.5 jaar. Vice City kwam een jaar uit nadat GTA III uit was gekomen. En Vice City is wellicht dus sneller gemaakt dan welke GTA game dan ook. Maar Vice City wordt door velen ( en ook door mij ) nog steeds als beste GTA ooit gezien. Dus hopelijk zal GTA IV ... Vice City ofzo niet heel lang duren.

Wat denk jij ?

Zullen we nou weer 3.5 jaar moeten wachten voor een nieuwe GTA ? :D

Rockstar heeft ook New York helemaal van top tot teen onderzocht zodat ze het spel echt naar het gedrag van de bevolking konden aanpassen, evenals de intervieuws die ze gehad hebben met de politie en brandweer e.d. en de geweldige graphics die ze hebben moeten maken. Maar ik hoop dat ze wat ervaring hebben opgedaan en dat de volgende GTA minder lang op zich laat wachten.

2 jaar zou moeten lukken toch ?? de nieuwe stad onderzoeken en alles.

Miami hoop ik weer lekker zonnig.

Geplaatst:

Over Gta IV zelf hebben ze vijf jaar gedaan. Bijvoorbeeld MeTV. Die zit ook in Vice City Stories. Misschien hadden ze MeTV eerder bedacht bij de maak van Gta IV dan Gta VCS. Misschien komt de volgende Gta wel over anderhalf jaar. Rockstar kan makkelijk doorgaan met Downloadbare Content, misschien zelfs zo'n grote dat er een ander eiland word aan toegevoegd.

Geplaatst:

Ik hoop wel dat er meer missies zijn want er zijn best wijnig missies in GTA 4 dat had van mij wel het dubbele gemogen.

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat GTA San Andreas stories, ik denk dat ie zo gaat heten, binnen 1 tot 2 jaar komt :Y

Bewerkt: door Carl-J
Geplaatst:

Waarom ze er 5 jaar over gedaan hebben?

-Omdat elke vierkante meter straat in IV er verschillend uit ziet (extreem grote en gedetailleerde map)

-Omdat het ontwikkeld moest worden voor een nieuw platform (PS3)

-Omdat diverse engine`s in het spel geïntegreerd moesten worden (euphoria, RAGE, en deze moesten ook nog op elkaar aansluiten)

-Omdat er een multiplayer gemaakt is

-Omdat de Xbox360 kut is

En zo kan je nog wel effe doorgaan.

Rockstar zou nu heel snel een opvolger van GTA IV kunnen maken, omdat ze in principe alleen maar een nieuwe map en verhaallijn hoeven te maken. Alle engine`s, programma en know-how hebben ze al. Jeweetzelfffff

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...