Jump to content

Weinig volk online


Abnormaal

Recommended Posts

Ik vind het raar dat er zo weinig man online is. Bij cops and crooks mag je al blij zijn als het 3 tegen 3 is.

Ik las hier net van iemand dat hij DM speelde met 15 andere op de XBOX360. Bij PS3 is dit toch niet het geval hoor, meer dan 8 man in een game die je zelden...

Hoeveel mensen hebben deze game wel niet gekocht voor op de PS3? Waar zit al dat volk dan? Singleplayer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Abnormaal

    7

  • Venzio

    3

  • Earth

    3

  • DarkRaverNL

    3

Ik vind het raar dat er zo weinig man online is. Bij cops and crooks mag je al blij zijn als het 3 tegen 3 is.

Ik las hier net van iemand dat hij DM speelde met 15 andere op de XBOX360. Bij PS3 is dit toch niet het geval hoor, meer dan 8 man in een game die je zelden...

Hoeveel mensen hebben deze game wel niet gekocht voor op de PS3? Waar zit al dat volk dan? Singleplayer?

ik weet niet het viel mij ook al op, maar vaak staat er ook connecting to provider en daarna try again later wtf is dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het raar dat er zo weinig man online is. Bij cops and crooks mag je al blij zijn als het 3 tegen 3 is.

Ik las hier net van iemand dat hij DM speelde met 15 andere op de XBOX360. Bij PS3 is dit toch niet het geval hoor, meer dan 8 man in een game die je zelden...

Hoeveel mensen hebben deze game wel niet gekocht voor op de PS3? Waar zit al dat volk dan? Singleplayer?

ik weet niet het viel mij ook al op, maar vaak staat er ook connecting to provider en daarna try again later wtf is dat dan?

Heb ik ook regelmatig, denk dat de server dan overbelast is ofzo. Moet Rockstar dringend wat aan doen.

Nou bij mij is het altijd over vol.

Maar mensen gana eerst de singelplayer spelen.

Speel je op de PS3 of 360?

Ik dacht ook dat de reden was dat de meeste de singleplayer spelen maar hoeveel stuks zijn er al verkocht? Meer dan een miljoen op de PS3? Van die miljoen moeten er toch een paar duizenden online willen spelen...

Bewerkt: door Abnormaal
Link to comment
Delen op andere websites

team deathmatch op ps3, heb ik vaak 16 players gewoon helemaal vol. zoniet doorzoeken.

^_^.

Ik had zelfs een race met stuk of 12 andere, heel ziek is dat _O_

doe quick match,

team deathmatch is meestal druk.

Link to comment
Delen op andere websites

team deathmatch op ps3, heb ik vaak 16 players gewoon helemaal vol. zoniet doorzoeken.

^_^.

Ik had zelfs een race met stuk of 12 andere, heel ziek is dat _O_

doe quick match,

team deathmatch is meestal druk.

Hoebedoel je doorzoeken, ik doe 'Quick Match' maar dan gaat die meestal naar een Server met weinig mensen, wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

team deathmatch op ps3, heb ik vaak 16 players gewoon helemaal vol. zoniet doorzoeken.

^_^.

Ik had zelfs een race met stuk of 12 andere, heel ziek is dat _O_

doe quick match,

team deathmatch is meestal druk.

Hoebedoel je doorzoeken, ik doe 'Quick Match' maar dan gaat die meestal naar een Server met weinig mensen, wat moet ik doen?

dan kun je select drukken, om naar een andere game te zoeken, inplaats van terugladen naar single player.

Verder alsje een beetje wacht wordt het wel druk, tenzij de host meteen start.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel raar, ik zit er regelmatig op, zowel 's morgens als 's avonds en veel volk kom ik niet tegen. En als ik dan een andere game wil joinen kom ik meestal terug in dezelfde. Alleen bij GTA Race en gewoon Race gebeurt het wel eens dat er 8 of 10 man zit. Bij andere games mag ik al blij zijn dat er 6 man in totaal zit. Waar zit al dat volk toch man?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ook aan je verbinding liggen, als bijv je router niet helemaal open staat kan je dit soort dingen krijgen, een maatje van mij heeft ook veel moeite om bijv met CoD4 online te komen, terwijl ik op hetzelfde moment binnen enkele seconden in een volle server zit, ook kan hij weer niet met een ander maatje van mij samen spelen terwijl ik afzonderlijk wel met beide kan spelen, dit word allemaal veroorzaakt door je router, zorg dus dat deze volledig open staat, dan krijg je het beste resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...