Jump to content

Weinig volk online

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Abnormaal

7

• Venzio

3

• Earth

3

• DarkRaverNL

3

Geplaatst: (bewerkt)

Het wordt steeds drukker, speel nu vaak met 15 andere, echt vet. :Y

Bewerkt: door Melviin
Geplaatst:
Kan ook aan je verbinding liggen, als bijv je router niet helemaal open staat kan je dit soort dingen krijgen, een maatje van mij heeft ook veel moeite om bijv met CoD4 online te komen, terwijl ik op hetzelfde moment binnen enkele seconden in een volle server zit, ook kan hij weer niet met een ander maatje van mij samen spelen terwijl ik afzonderlijk wel met beide kan spelen, dit word allemaal veroorzaakt door je router, zorg dus dat deze volledig open staat, dan krijg je het beste resultaat.

Met andere games heb ik geen problemen. COD4 zit ook altijd vol, TF2 ook. Dus het ligt niet aan mijn router maar aan GTA. Hoe het komt dat jullie regelmatig een volle game hebben is mij een raadsel want hier is het maar een dooie boel.

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet ook op de juiste tijdstippen spelen, bijv. de amerikanen zijn niet online als je om 11u AM gaat spelen.. Binnekort als iedereen n beetje klaar is met de singple player zal t wel vol worden, komen er ook steeds meer clans en ik denk dat Rockstar nog wel iets achter de hand heeft voor de MPIV..

Bewerkt: door Mickdv
Geplaatst:
Je moet ook op de juiste tijdstippen spelen, bijv. de amerikanen zijn niet online als je om 11u AM gaat spelen.. Binnekort als iedereen n beetje klaar is met de singple player zal t wel vol worden, komen er ook steeds meer clans en ik denk dat Rockstar nog wel iets achter de hand heeft voor de MPIV..

Ik speel regelmatig zowel 's morgens, 's middags, 's avonds als 's nachts, (ben werkloos dus tijd zat :)) maar heb nog nooit een volledig volle game gehad. Dat er meer dan 8 man joined gebeurt echt zelden. Zal wel beteren de komende weken...

Geplaatst:

het lijkt egt nie druk nee.

maar als je een keer een volle room hebt, gebeurt er na een paar minuten bij een aantal in die room, dat die gaan of er uit vallen vanwege een andere die je nie kan connecten, heb ik zo vaak he OMG!![/font] :duh::duh::duh:

dan heb je lkkr potje, is er na 4 minuten nog maar 1 iemand om tegen te schieten. :duh::duh:

nou daar gaat je score en rank dan. :duh::duh::duh::duh::duh:

Geplaatst:

kijk ik had het eerst toen was ik nog 15% maar nu 55% en nu kan ik zo online...

ik zal eerst je lvl op single player hoog trainen en dan pas online gaan

Geplaatst:

De servers draaien via gamespy.. ben ik nooit een voorstander van geweest.

Omdat er heel vaak problemen mee zijn in het begin. :duh: :duh:

Maar als het waar is dan zou er vandaag een update komen voor de multiplay.

En dan word het hopelijk veel en veel drukker _O_:tu:

Geplaatst:

Ik hoop dat de eerste patch hier wat aan doet want er klopt iets niet hoor dat er zo weinig volk online is. Als dit nu een B-game was maar dit is een triple A-game die enorm goed verkoopt, dan verwacht je ook enrom veel volk online.

Geplaatst:
Gta Race op Xbox360 is bij mij altijd met 16 players

Bij mij dus niet, max 10 man. En na een ronde zijn er nog 4 ofzo over want het zit vol van die vuile leavers. Heb nog nooit een game online gespeelt met zoveel idioten en leavers als bij GTA4.

Geplaatst:
Gta Race op Xbox360 is bij mij altijd met 16 players

Bij mij dus niet, max 10 man. En na een ronde zijn er nog 4 ofzo over want het zit vol van die vuile leavers. Heb nog nooit een game online gespeelt met zoveel idioten en leavers als bij GTA4.

Dit is denk ik een PS3, Op de Xbox heb ik al bijna Rang 3 berijkt ik dee voor de eerste keer en hat in 18e min dus ik hat 2 min gespeelt al 800 euro bij Deatmatch omdat heel de game bijna vol was,

Alleen viel het internet uit omdat me moeder de stekker eruit trok van het internet :7 .

Geplaatst:
Bij mij zitten er ook altijd maar hooguit 4 in een map

PS3 Zeker maar de meeste spelen eerst de Single Player 100% uit denk ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...