frankyyguy Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik vind het raar dat er zo weinig man online is. Bij cops and crooks mag je al blij zijn als het 3 tegen 3 is. Ik las hier net van iemand dat hij DM speelde met 15 andere op de XBOX360. Bij PS3 is dit toch niet het geval hoor, meer dan 8 man in een game die je zelden... Hoeveel mensen hebben deze game wel niet gekocht voor op de PS3? Waar zit al dat volk dan? Singleplayer? ik weet niet het viel mij ook al op, maar vaak staat er ook connecting to provider en daarna try again later wtf is dat dan? komt volgens mij omdat het te ''Druk'' is. bij Deathmatch of team deathmatch heb je meer kans omdat het waarschijnlijk minder druk is. Cops N crooks vind ik zelf de tofste en ik denk dat ik niet de enige ben. Dusja ik denk dat het door drukte komt. ''Zo veel mensen die host zijn, dus minder kans dat er bij jou iemand joined in je match. Reageren
Destilios Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 zijn er meer mensen die last hebben op ps3 dat wanneer het drukker word op een server dat al die andere lui dan dikke LAGG krijgen?? ik iig wel en vind het daarom een stuk minder leuk om online te spelen op ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.