Jump to content

dit is fuckt up gamevision slechte service

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik had een week voor de release gta IV besteld bij gamevision kreeg hem net binnen stond op dat papiertje gtaIV PS3 zoals ik hem had besteld en wat krijg ik binnen xbox 360 een spel voor dat stomme stuk stront nou ben ik fucking pissed en willen ze dat spel niet terugnemen niet eens ruilen voor een ps3 versie staat zelfs op de factuur ps3 die service van hun is klote slaat nergens op

is al geregeld:D

Bewerkt: door Houtworm1990
Geplaatst:

Als jij bewijs heb dat je hem voor de PS3 besteld heb dan moet je nog een bellen/mailen ofzo.

Dit moet je niet pikken, oke ik begrijp dat winkels ook fouten maken maar dan kunnen ze het wel even om ruilen.

Geplaatst:
Naar de rechter ze moeten je de goeie versie gewoon geven klaar.

Inderdaad, vuile oplichters! Ze moesten zeker de xbox versies kwijt ?! :ch:

Nee, denk ik eigenlijk niet. Want xbox360 is beter dan PS3[/font]

Echt belachelijk !! Neem een ouder iemand mee, bijvoorbeeld je ouders. ;) Dan krijgen ze een overtuiging dat jij toch echt de PS3 versie hebt besteld.

P.s Wil je de volgende keer met leestekens typen ? Dat leest wat makkelijker..;)^_^

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Wat een associale klootzakken!! Zoals iemand al zei, als je bewij hebt, gewoon bellen eisen dat ze het omruilen, daar heb je recht op!

Geplaatst:

Laat iemand even een formele mail typen, vraag ze beleefd om het ruilen van het spel. Als ze hier niet op in gaan stuur je een aangetekende brief waarin je ze nog één kans aan bied om het spel te ruilen, doen ze dit niet dan ga je even naar de rechtswinkel.

Geplaatst:

Stuur hun een mail met leestekens, of bel ze op of ga er heen.

Via een topic hier bereik je weinig.

Greetz

Geplaatst:

ik weet dat ik hier weinig mee bereik maar heb mail gestuurd en ze nemen de telefoon niet op die flikkers van gamevision

Echt belachelijk !! Neem een ouder iemand mee, bijvoorbeeld je ouders. ;) Dan krijgen ze een overtuiging dat jij toch echt de PS3 versie hebt besteld.

P.s Wil je de volgende keer met leestekens typen ? Dat leest wat makkelijker..;)^_^

totaal niet nodig heb een factuur staat ps3 op:D

ben op me 12de van school afgegaan dus heb hele vmbo gemist zit nu op het mbo lerend werken dus nooit geen echte leestekens gehad

Laat iemand even een formele mail typen, vraag ze beleefd om het ruilen van het spel. Als ze hier niet op in gaan stuur je een aangetekende brief waarin je ze nog één kans aan bied om het spel te ruilen, doen ze dit niet dan ga je even naar de rechtswinkel.

goeie tip heb mijn vriendin even gevraagd om een brief te maken:D had ze al gedaan en toen belde die dus ik gaf mijn vriendin ff aan de telefoon allemal geregeld:D dankje wel heeft gewerkt is gelukt en ze zijden dat het een misverstand was ze sturen hem morgen op:D

Bewerkt: door Houtworm1990
Geplaatst:
Goed dat het geregeld is

Als je gewoon vriendelijk bent kom je verder dan dat je gaat schelden :tu:

in zo'n situatie ben je afhankelijk van hun, dus kan me wel voorstellen dat hij nijging/neiging tot schelden heeft, laat anders 1 van je ouders bellen, ik weet niet hoe oud je bent maar misschien kunnen het wel oplossen
Geplaatst:

zo ben ik ben verbaal en dat andere heel erg aggeresief maar kan ik ook niks aan doen:p maar toch bedankt voor die tips:D jullie zijn top

Geplaatst:
zo ben ik ben verbaal en dat andere heel erg aggeresief maar kan ik ook niks aan doen:p maar toch bedankt voor die tips:D jullie zijn top
haha :7
Geplaatst:

Maar nou heb ik em alsnog een week na de release :o terwijl ik heb een week van tevoren had besteld

>>> Door SummerBase: Gelieve de capslock uit te zetten wanneer je gaat typen. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...