Markant Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik snap dat je baalt, maar een foutje (zeg maar gerust fout) is menselijk, dus om nu zo fel te reageren gaat mijn inziens wat ver. Uiteraard begrijp ik je wel, maar toch :-) Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 dat had ik ook met die oplichters. Had ik een xbox besteld kreeg ik een ps3 met gta IV. Echt belachelijk Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Balen, maar voor iedereen weer een les. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 een les, zij moesten een les hebben. Ik wou hun tanden er helemaal uitslaan en dan in hun ps3's stoppen en zeggen: verkoop dit maar Reageren
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 dat had ik ook met die oplichters.Had ik een xbox besteld kreeg ik een ps3 met gta IV. Echt belachelijk mazzelaar:P Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 een les, zij moesten een les hebben.Ik wou hun tanden er helemaal uitslaan en dan in hun ps3's stoppen en zeggen: verkoop dit maar Ja, maar ik zei niet dat ze een les nodig hadden of niet. Ik probeerde dus duidelijk te maken dat we hierdoor weten dat we het beste niet kunnen bestellen daar. Niet dat ik iets tegen die winkel heb, want ik heb er nog niks bestelt dus ik weet niet hoe het daar gaat. Maar zoals ik het hier leest niet al te best. Ps. haha mazzelaar Whehe nee ff geen fanboy uithange Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 dat had ik ook met die oplichters.Had ik een xbox besteld kreeg ik een ps3 met gta IV. Echt belachelijk misschien had ik de jouwe wel:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.