Froop Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik heb een simpele vraag waarmee ik met search geen antwoord kon vinden. Moet je driving school afmaken voor de storyline? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 je moet wel voor alles een medalje hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 je moet wel voor alles een medalje hebben ik snap jouw antwoord niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 je moet alle onderdelen halen(completen), daar moet je dus een medaille voor halen, voor sommige missies heb je driving school opdrachten nodig en daarom zijn alles schools, (boot,vliegtuig,motor en auto) verplicht om verder te kunnen komen in de verhaallijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 met goed haal je extra stoere voertuigen ik vond de motorschool het makkelijkste want die had ik in een uurtje alles goud ik vond de pilotschool het moeilijkste daar heb ik een paar dagen over gedaan en Ja,je moet alles een midalie winnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik heb een simpele vraag waarmee ik met search geen antwoord kon vinden.Moet je driving school afmaken voor de storyline? Zover als ik heb kunnen zien is de drivingschool niet nodig om de verhaallijn uit te spelen. Hij is wel nodig om Wang Cars te kunnen doen. Maar Wang Cars is net als Zero en de Heist Strand een zijtak van de verhaallijn en dus niet nodig. (100% zeker weet ik het echter niet) @Biohazard1990yakuza: reageer ontopic of reageer niet. Ik heb het je al eens gevraagd per PM. Volgende keer vraag ik het niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 voor het verhaallijn hoeft het niet ik had toen de missi na riot gedaan en ik had het uitgespeelt later heb ik de driving school gedaan als je maar wel de flyingschool doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 je moet alles goud hale krijg je vette auto's voor op de parkeerplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 je hebt de driving school ook nodig om de missies van WAng cars garage ofzo te doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 je hebt de driving school ook nodig om de missies van WAng cars garage ofzo te doen... nee je speelt WANG CARS vrij en je moet voor CJ's garage missies doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.