Jump to content

suits


c-style

Recommended Posts

weet iemand wat de beste combinatie van kleren is voor bij bv. kate/michelle, of anderen van de date sites??

op de date sites kan je nog zien wat de personen leuk vinden en niet maar bij bv kate/michelle niet(verhaal personages dus). weet iemand dat ook? voor bv uitstapjes.

en kan je op een gegeven moment wel met kate naar binnen?want k heb al 100% met haar dus.

c-style :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al volledige pak uit die winkel maar ze vind me schoenen, bloes(heb met das, nog een met das en zonder das en vind ze allemaal neit leuk)en broek niet leuk.

en ik moet uitgaan met iemand van zo'n dating site:hobo nog iets. iemand goede plek+pak?

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooi pak + bijpassende schoenen uit de winkel 'Perseus' werken meestal wel voor een date :tu: Kate vind dronken worden overigens leuk, maar fastfood restaurants niet.

maar michelle vind russiese kleren mooi

en fast food geweldig

Link to comment
Delen op andere websites

Spijkerbroek werkt ook goed hoor, alleen een trimbroek werkt niet zo lekker met daten. Maarja hoe zou jij als vrouw het vinden, om een vriend te hebben die zich nat zweet in een trimbroek na het rennen. :clown:

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...