Carl_Johnsen Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik ben nu bij de missie Call and Collect. Maar ik kan dat die gozer maar niet vinden, met wie aan je bellen bent? Weet iemand waar die ongeveer zit? Zit al een kwartier te zoeken. Reageren
c-style Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 je ziet hem na het 2e telefoontje van een bankje wegrennen richting de brug. Reageren
Jack-IV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Je moet niet op dat platform gaan staan, maar meteen naar beneden gaan. Dan moet je naar links gaan(met je gezicht naar 't water gericht) en hem 2 keer bellen. Dan zal je opeens iemand zien wegrennen, dan kan je hem gewoon neerknallen. Reageren
angie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 bij mij ging hij gewoon weer na het bellen op het bankje zitten (linker bankje bij mij). mara in iedergeval heeft hij een capechon...(een muts ;p) en een beetje zon stoer gozertje xd Reageren
#laurenss Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 je moet als je hem beld over de rechter trap helemaal naar onder lopen daar zit die op een bankje met een gele caposhon . Reageren
Brucie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Bij mij zit hij links als je van de trap afliep op een bankje, gewoon even goed rondkijken. Volgens mij is het bij iedereen anders. Bewerkt: 3 mei 2008 door Brucie Reageren
c-style Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 als je goed luisterd hoor je hem ook buiten de telefoon praten en je kan dan dus ook op het geluid af gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.