peter99 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 B) hoe groot kan je gang worden ??? zou iemand dat mij kunnen zeggen ??? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 10 man ofzo? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 hier kan je het terugvinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Tis een wazig verhaal maar als je een ventje toevoegd krijg je gang stenght te zien dus je runt eigelijk wel een gang ??!!!? Heel raar , maar je krijgt altijd links boven in de hoek bericht heoveel mensen in je gang kunnen zitten , ligt aan je respect Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 7 gasjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 7 leden is het maximun....het ligt volledig aan je respect (groene kleding en/of OGF tattoo's dragen verhoogt het ....missies ook) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Zo'n gang is handig voor als je buurten gaat veroveren. Dan schieten ze op iedereen die op jouw schiet. Kijk wel uit. want er zijn meestal 4 persoonswagens dus niet iedereen past erin. Mijn tip is dan: lopen. Gaat ook je stamina skill omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 En je respect gaat ook omhoog als je terretory's overneemt, dat gaat sneller dan dat je missies haalt of groene kleding draagt. En je kan het makkelijkst meenemen in een coach daar kunnen ze allemaal in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 En je respect gaat ook omhoog als je terretory's overneemt, dat gaat sneller dan dat je missies haalt of groene kleding draagt. En je kan het makkelijkst meenemen in een coach daar kunnen ze allemaal in. Lukt het ook in een stretch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 volgens mij niet, maar ik heb het nog nooit geprobeerd, ik zal het ook eens proberen. hoeveel gangmembers ik in een limousine kan proppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 okej. ik zal het ook wel proberen. kijken wie het lukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Na 80% van het spel krijg je 7 gasten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ik doe zo'n beetje alles zonder andere. Achter elke paal blijven ze steken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ik doe zo'n beetje alles zonder andere. Achter elke paal blijven ze steken. ja en bende is saai ze schieten toch niet echt goed en ze lopen alleen in je weg..mss zijn ze wel een goed schild Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 En alsje pistool nodig hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.