Samurai Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 je kan ze niet in een stretch stoppen, wel in een coach ( een bus) Reageren
mathijsie Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ik kom bijna nooit een coach tegen ,weet iemand waar die misschien vaak rijden Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 7 leden is het maximun....het ligt volledig aan je respect (groene kleding en/of OGF tattoo's dragen verhoogt het ....missies ook) is het nodig dat je groene kledij draagt?? ik draag gewoon grijs zwarte kleren en snikes en ik kan ook 7 man in men gang zetten en ja ik heb al men respect... :ph34r: Reageren
X-TX Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 (bewerkt) is het nodig dat je groene kledij draagt?? ik draag gewoon grijs zwarte kleren en snikes en ik kan ook 7 man in men gang zetten en ja ik heb al men respect... :ph34r: Nou... Dat heeft weinig of geen effect op je gang vind ik :lol: Samurai en mathijsie ontopic blijven he, dat soort vragen kan je ook via pm vragen Bewerkt: 11 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 in totaal kun je 8 man hebben d8 ik Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Nee 7 man kan je in het totaal hebben en die Coach rijd hier soms rond: Los Santos International Santa Maria/Verona Beach The Strip Reageren
Erulezz Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 in totaal kun je 8 man hebben d8 ik Lees voortaan eerst het topic door :rolleyes: Reageren
X-TX Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ja, je kan in totaal 7 mensen mee nemen tenzij je een cheat gebruikt dat je alle mensen als gang kan gebruiken. Het is mijn nooit gelukt om 7 mensen langer dan 5 minuten bij elkaar te houden. :angry: Reageren
Pablo Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 ik heb er meer dan een dozijn die cheat die nu bij GTA GAMES staat dat je kan recruteren. heel tof als je dat doet worden de gewone mensen niet bij je gangleden opgeteld dan kan je wel een leger maken @ mathijs en samurai, waar jullie het over hebben staat beschreven in een ander topic, genaamd meer dan 4 homnies vervoeren Reageren
Vinewood Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 het is heel erg leuk met zo 40 mensen lopen het eningste nadeel is lopen maarja. ben een keer in easter bay geweest met 40 man 5 sterren al die 40 man knallen op die politie toen ik uit easter bay kwam en politie weggedrukt was had ik nog maar 28 gangleden. maar 12 weg dat valt best mee. @Samurai in de strecht kunnen 4 mensen (met cj) weet niet of er meer in kunnen was toen maar met 3 gangleden dus 3 kunnen er zo en zo in. de coach weet ik niet hoeveel mensen heb die bus ook nog maar 1x gezien Reageren
X-TX Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 de coach weet ik niet hoeveel mensenheb die bus ook nog maar 1x gezien Inde bus kunnen volgens mij 6, want een keer toen ik met 7 man er in wou bleef 1 buiten staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.