AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik maak die even voor een vriend van me wie lukt niet om account hier te maken dus doe ik even voor hem: Hij zat lekker achter gta iv en moest snel weg om naar een voetbal trainings te gaan dus hij zegt tegen zijn pa of hij kan afsluiten want hij lade missie nog die net klaar was dus zijn vader doet ps3 uit, en als hij hem nu opstart dan ziet hij poppetje niet en blijft het beeld gewoon zwart alleen je ziet de laadbalk Reageren
timhar Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hier zijn al verschillende topics over, ik heb het probleem ook gehad, hij bleef maar laden, en zwart beeld. Ik heb de playstation een paar keer gerestart, ff 10 minuten uit gehad, en toen weer geprobeerd. Toen deed hij het gewoon weer. Good luck Reageren
AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hier zijn al verschillende topics over,ik heb het probleem ook gehad, hij bleef maar laden, en zwart beeld. Ik heb de playstation een paar keer gerestart, ff 10 minuten uit gehad, en toen weer geprobeerd. Toen deed hij het gewoon weer. Good luck heb het hem gezegt, nu hopen dat het hem lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.