Spark Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik ga altijd die achievements doen enzo (Xbox360) Bij Under the Radar moet je onder alle bruggen over het water van Liberty City vliegen met een helicopter. Heeft iemand dit al gedaan? Want ik kan namelijk 1 brug niet vinden. Misschien is het de brug in het park op 't 2e eiland. Maar die is zo klein dat je er (bijna) niet onderdoor kan vliegen. Zit er misschien nog een andere brug goed verstopt ? Alvast bedankt Reageren
norway Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) ik moet ook nog maar 1 brug. kan hem nergens vinden. ik heb de landkaart afgezocht maar ik zie er echt geen meer. die brug in 'middle park' heb ik ook al gehad (dat is er geen) Bewerkt: 3 mei 2008 door norway Reageren
Spark Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik moet ook nog maar 1 brug. kan hem nergens vinden. ik heb de landkaart afgezocht maar ik zie er echt geen meer.die brug in 'middle park' heb ik ook al gehad (dat is er geen) Oh Okee .. Verdomme. Reageren
dontim Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb een plaatje gemaakt waar ze op staan. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Je moet twee keer onder de brug in het zuid-westen. Let op waar je eronder gaat, want niet overal werkt het. Reageren
Spark Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Okee, ik snap het ja. Die brug had in inderdaad maar 1x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.