Jump to content

A long way to fall


Sifaka

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben in deze missie vastgelopen. Ik moet nu ene Alonzo Benavidez zien te vinden. Ik heb een foto gekregen van Ray op mijn telefoon en nu moet ik hem hiermee zien te vinden... ik heb vanalles geprobeert maar kom er zo snel niet uit! Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen???

Alvast bedankt!

Groet,

Link to comment
Delen op andere websites

eerst moet een politieauto jatten aals je in de juttenbak zit moet je in de computer en dan moet je search bij photo aanklikken. dan komt er een beeld van die gozer op je mobiel dan staat er uploaden. moet je doen. dan moet je op A drukken voor de locatie op je kaart en dan er naartoe rijden. en dan neerschieten

Bewerkt: door strandpop
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
dus als ik het goed begrijp moet je iedereen in het gebouw neerschieten en de jongen die je zoekt zit op het dak???

Ongeveer. Je moet eerst in het gebouw gaan, de lift nemen en dan enkele verdiepingen naar boven gaan. Maar op die verdiepingen zitten allemaal handlangers/bodyguards van Teddy, de jongen. Dus deze zal je allemaal moeten vermoorden. Eenmaal je bij Teddy aangekomen bent zal hij vluchten. Jij moet hem nu vermoorden. Hij zal naar het dak rennen en enkele bodyguards van hem zullen je proberen tegen te houden.

Als je hier de missie eens goed gelezen had wist je dit wel.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...