azert Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 mischien een domme vraag maar zijn er haaien in het spel? :huh: groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 nou , ik denk dat het niet kan . als je onder water zwemt (als je dat vaak doet ) zie je nog weleens een dolfijn denk ik zo. stuur een pb terug als je intressen hebt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 hoe bedoel je intresse? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) neej er zijn geen haaien in het spel wel andere vissen en er zijn ook schildpadden Bewerkt: 13 februari 2005 door Sc0p3hUnt3r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 er zijn ook kwallen er zijn ook z,n zeesterren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 en hoesters die je moet verzamelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 en hoesters die je moet verzamelen krijg je sexappel van oysters? ganton_gangster007 zegt dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 en hoesters die je moet verzamelen krijg je sexappel van oysters? ganton_gangster007 zegt dat Nee, volgens mij niet. Van Oysters kreeg je volgens mij alleen ''Geluk'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 en hoesters die je moet verzamelen krijg je sexappel van oysters? ganton_gangster007 zegt dat Nee, volgens mij niet. Van Oysters kreeg je volgens mij alleen ''Geluk'' van horse-shoes toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 San Andreas Oysters Omschrijving: Beloning: Lung Capacity en Sex Appeal gaan omhoog. Bron: Walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 van horse-shoes toch? Inderdaad je hebt gelijk. Ik was in de war. Van Horshoes krijg je geluk dus. Ik hoop niet dat er verwarring is ontstaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Nee hoor het is je al vergeven en Insane dat heb je me al vertelt bij topic hoer :lol: Insane You are the best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 hoe bedoel je intresse? :huh: nou als je nog meer wilt weten wat er onder water leeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 alleen dolfijnnen gele vissen kwallen schilpadden zee sterren blauwe swerm vissen enzzzz.wat er in de ze leeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 in vc zijn er ook haaien is dat ook al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.