Draken oog Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Het lukt me echt niet om voor bij de missie No.1 (een race missie van Brucie) te komen, ik ben sowiezo als niet goed in racen bij spellen, en ik vind het daarom ook niet leuk. Ik heb het al een stuk of 5 keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet. Hebben jullie tips of handige tactieken voor me? Bewerkt: 3 mei 2008 door Draken oog Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Voor elke bocht afremmen en alleen de race doen als het niet regent zijn de 2 handigste tips. Reageren
Draken oog Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Is het ook mogelijk de missie gewoon niet te doen? Heb ik het later nodig om die missie gedaan te hebben? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Alle letter missies die op de kaart staan moet je halen. Reageren
Draken oog Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Alle letter missies die op de kaart staan moet je halen. Maar ik bedoel, kan ik ook het eind van het verhaal halen zonder deze missie te doen? Reageren
angie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 gewoon op het begin niet te hard willen gaan. het begin is alleen maar bochten. op het laatst kom je op 2 geweldige lange rechte stukken, daar moet je je voordeel halen. jij bent veel sneller dan de andere racers. Reageren
Draken oog Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 gewoon op het begin niet te hard willen gaan. het begin is alleen maar bochten. op het laatst kom je op 2 geweldige lange rechte stukken, daar moet je je voordeel halen. jij bent veel sneller dan de andere racers. Aha, dan ging het op het begin al helemaal fout, ik ging keihard waardoor ik overal tegen aanbotste, en uit de bochten vloog. Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb hem al gedaan alleen lukte niet heb ff overgeslagen voor later. Reageren
timhar Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Het lukt me echt niet om voor bij de missie No.1 (een race missie van Brucie) te komen, ik ben sowiezo als niet goed in racen bij spellen, en ik vind het daarom ook niet leuk.Ik heb het al een stuk of 5 keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet. Hebben jullie tips of handige tactieken voor me? Volgens mij wat ik deed, ging ik op de autos schieten, en heb toen de hele tijd geen last meer van ze gehad. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Alle letter missies die op de kaart staan moet je halen. Maar ik bedoel, kan ik ook het eind van het verhaal halen zonder deze missie te doen? Daar is maar één antwoord op, en dat is: Nee Reageren
Sifaka Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 auto rijden in GTA4 is een stuk moeilijker dan in voorafgaande versies... de beste tip is dus idd (heb ik vaker gezien)... om rustig te rijden door bochten... op tijd afremmen dus en VOOR de bocht remmen ipv TIJDENS de bocht! Reageren
#laurenss Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 als je die missie doet dan moet je proberren om even voorop te komen en dan handgranaten uit het raam gooien van je auto dan blaasd hij die auto's op waar je tegen moet racen maar je heb twel kans op polieteie achtervolging maar zo heb ik het gedaan Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) De beste tips zijn dus afremmen in bochten, en niet remmen met ( voor de Xbox?), of toch allesinds niet lang ingedrukt houden. Verder ook in de rechte stukken vol gas geven en tussen de auto's proberen rijden. Ook kan je proberen om het 's nachts te doen, omdat er dan veel minder verkeer op de weg is. Maar dan zit je wel met het probleem dat je minder goed kan zien, maar dat lijkt me niet zo erg. Bewerkt: 3 mei 2008 door Hanneswasco Reageren
Brucie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Het lukt me echt niet om voor bij de missie No.1 (een race missie van Brucie) te komen, ik ben sowiezo als niet goed in racen bij spellen, en ik vind het daarom ook niet leuk.Ik heb het al een stuk of 5 keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet. Hebben jullie tips of handige tactieken voor me? Zorg dat je de missie in daglicht doet, dan heb je beter zicht.. (alhoewel ik de missie in de nacht heb gedaan) probeer de andere een beetje aan de zijkant te beuken en dan PLANKGASop het rechte stuk. Reageren
c-style Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 wat ik deed is zorgen dat de auto voor je de verkeerde kant op rijd door tegen zijn achterkant te duwen vanaf de zijkant. bij de bochten niet met X remmen(ps3) maar voordat de bocht komt al wat rustiger rijden(bv geen gas geven) en met L2 te remmen dan. dan slip je niet zo. wel wat gevaarlijk als je 3e of hoger bent. mij is hij in 3x gelukt. ben ook niet zo goed in racen dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.