Jump to content

No.1


Draken oog

Recommended Posts

Het lukt me echt niet om voor bij de missie No.1 (een race missie van Brucie) te komen, ik ben sowiezo als niet goed in racen bij spellen, en ik vind het daarom ook niet leuk.

Ik heb het al een stuk of 5 keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet. :N

Hebben jullie tips of handige tactieken voor me?

Bewerkt: door Draken oog
Link to comment
Delen op andere websites

gewoon op het begin niet te hard willen gaan. het begin is alleen maar bochten. op het laatst kom je op 2 geweldige lange rechte stukken, daar moet je je voordeel halen. jij bent veel sneller dan de andere racers.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon op het begin niet te hard willen gaan. het begin is alleen maar bochten. op het laatst kom je op 2 geweldige lange rechte stukken, daar moet je je voordeel halen. jij bent veel sneller dan de andere racers.

Aha, dan ging het op het begin al helemaal fout, ik ging keihard waardoor ik overal tegen aanbotste, en uit de bochten vloog.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt me echt niet om voor bij de missie No.1 (een race missie van Brucie) te komen, ik ben sowiezo als niet goed in racen bij spellen, en ik vind het daarom ook niet leuk.

Ik heb het al een stuk of 5 keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet. :N

Hebben jullie tips of handige tactieken voor me?

Volgens mij wat ik deed, ging ik op de autos schieten, en heb toen de hele tijd geen last meer van ze gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle letter missies die op de kaart staan moet je halen.

Maar ik bedoel, kan ik ook het eind van het verhaal halen zonder deze missie te doen?

Daar is maar één antwoord op, en dat is:

Nee

Link to comment
Delen op andere websites

auto rijden in GTA4 is een stuk moeilijker dan in voorafgaande versies... de beste tip is dus idd (heb ik vaker gezien)... om rustig te rijden door bochten... op tijd afremmen dus en VOOR de bocht remmen ipv TIJDENS de bocht!

Link to comment
Delen op andere websites

als je die missie doet dan moet je proberren om even voorop te komen en dan handgranaten uit het raam gooien van je auto dan blaasd hij die auto's op waar je tegen moet racen maar je heb twel kans op polieteie achtervolging maar zo heb ik het gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

De beste tips zijn dus afremmen in bochten, en niet remmen met Cross.gif (Abutton.gif voor de Xbox?), of toch allesinds niet lang ingedrukt houden.

Verder ook in de rechte stukken vol gas geven en tussen de auto's proberen rijden.

Ook kan je proberen om het 's nachts te doen, omdat er dan veel minder verkeer op de weg is. Maar dan zit je wel met het probleem dat je minder goed kan zien, maar dat lijkt me niet zo erg.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt me echt niet om voor bij de missie No.1 (een race missie van Brucie) te komen, ik ben sowiezo als niet goed in racen bij spellen, en ik vind het daarom ook niet leuk.

Ik heb het al een stuk of 5 keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet. :N

Hebben jullie tips of handige tactieken voor me?

Zorg dat je de missie in daglicht doet, dan heb je beter zicht.. (alhoewel ik de missie in de nacht heb gedaan)

probeer de andere een beetje aan de zijkant te beuken en dan PLANKGASop het rechte stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik deed is zorgen dat de auto voor je de verkeerde kant op rijd door tegen zijn achterkant te duwen vanaf de zijkant.

bij de bochten niet met X remmen(ps3) maar voordat de bocht komt al wat rustiger rijden(bv geen gas geven) en met L2 te remmen dan. dan slip je niet zo. wel wat gevaarlijk als je 3e of hoger bent.

mij is hij in 3x gelukt.

ben ook niet zo goed in racen dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...