Jump to content

andromada?


Robin B

Recommended Posts

Jullie zitten verkeerd, dit hoort in het SA forum.

De Andromada is niet een normaal vliegtuig, want je kan er maar 1 keer in in de missie "Stowaway".

De Andromada is wel spawnbaar (met de CarSpawner) maar gewoon zonder mods of tools niet.

Link to comment
Delen op andere websites

hij heeft het over GTA Iv dus geen SA ;)

Retard.

Er zitten geen flyable vliegtuigen in GTA IV, dus.

Ja sorry vergeten.... :$

nee maar echt kijk op voertuigen bij GTa IV bekijk het rijtje eens af dan zie je hem staan

Link to comment
Delen op andere websites

De Andromeda staat inderdaad bij de GTA IV afdeling. Misschien is dit een foutje van de makers. En misschien is er wel degelijk een manier om de Andromeda te krijgen in GTA IV. Gewoon afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Die voertuigenlijs is overgenomen uit de vehicles.img van GTA IV (ja, daar kan je bij -.-, hoe weet ik niet, maar het is zo).

Daarin zit dus een androm.???(model) en androm.???(textures)(of alleen een model van een formaat waar de textures niet appart hoeven, maar dat weet ik niet). Eerst stond er op wikigta als naam "Androm", ikzelf heb tegen iemand van WikiGTA gezegt dat "androm" ook de codenaam van de Andromada in SA was(de dff en txd heette androm.dff en androm.txd), dus dat ALS de namen in dat lijstje dmv. de files is gemaakt, dan staat "androm" voor Andromada(ben ik 99% zeker over omdat het in SA ook zo was). Diegene heeft dat toen veranderd..

Als men nou eens even logisch nadenkt, wat zie je in GTA IV vliegen als je omhoog kijkt?: vliegtuigjes. Kan je daar zelf in: nee. Dus, waarom zou er een model met de naam androm in de files van GTA IV zitten, omdat er waarschijnlijk een "remake" van de San Andreas Andromada rondvliegt in GTA IV, hoewel je daar niet in kan.

Daarbij vraag ik mij, net als vele anderen, wel af waarom er ook een "Fighter" in zit(volgens WikiGTA en dus is dat zo..), aangezien ik me niet goed kan voorstellen dat je in het echt zo vaak een gevechtsvliegtuig ziet rondvliegen, en dus ook niet dat dat in IV gebeurt. Misschien dat die achter je aan komen bij b.v. 6 sterren en je zit in een helicopter. Zelfs kan kan ik het me moeilijk voorstellen, aangezien er dan bijna 100% zeker wel een manier uitgevonden zal worden om dat vliegtuig te kunnen besturen :puh:. Een Dodo/Cessna(misschien nu niet meer gebaseerd op Cessna, in ieder geval een klein vliegtuigje) kan ik me nog wel voorstellen, maar een gevechtsvliegtuig.. hmm.. Time will tell..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...