Hanneswasco Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 De Andromada zit dus waarschijnlijk wel in GTA IV, maar je zal er niet kunnen in vliegen. In San Andreas zat dit vliegtuig ook, maar je kon er ook niet mee vliegen (behalve als je modificaties gebruikt). Dit is dus waarschijnlijk gewoon het vliegtuig dat in de lucht vliegt, zoals velen al hebben gezegd. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Is inderdaad het vliegtuig dat je kan zien opstijgen en landen op FIA. En die privejetjes staan er ook weer :D Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 De andromada is tog heel anders hoor. In GTA IV zie je gewoon een soort Jumbo jet. Reageren
rogiermeester Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 ik heb geen gtaiv. maar bij vicecity stories kon je wel in dat vliegtuig dat opstijgt en land de heletijd kon je daar in zitten en als die andromanda dat ook in gtaiv doet mischien kun je er dan ook op de een of andere manier in komen maar dat zal wel netzo als vcs dat je er niet mee kan vliegen maar dat het gewoon rondjes vliegt boven de stad. (p.s het is wel echt waar dat je in dat vliegtuig in vcs kan want ik heb het zelf ook gedaan zonders cheats ofzow als je wilt weten hoe je het moet doen moet je effe kijken bij een topic daarover) Reageren
GTAmitch Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Die voertuigenlijs is overgenomen uit de vehicles.img van GTA IV (ja, daar kan je bij -.-, hoe weet ik niet, maar het is zo). Daarin zit dus een androm.???(model) en androm.???(textures)(of alleen een model van een formaat waar de textures niet appart hoeven, maar dat weet ik niet). Eerst stond er op wikigta als naam "Androm", ikzelf heb tegen iemand van WikiGTA gezegt dat "androm" ook de codenaam van de Andromada in SA was(de dff en txd heette androm.dff en androm.txd), dus dat ALS de namen in dat lijstje dmv. de files is gemaakt, dan staat "androm" voor Andromada(ben ik 99% zeker over omdat het in SA ook zo was). Diegene heeft dat toen veranderd.. Als men nou eens even logisch nadenkt, wat zie je in GTA IV vliegen als je omhoog kijkt?: vliegtuigjes. Kan je daar zelf in: nee. Dus, waarom zou er een model met de naam androm in de files van GTA IV zitten, omdat er waarschijnlijk een "remake" van de San Andreas Andromada rondvliegt in GTA IV, hoewel je daar niet in kan. Daarbij vraag ik mij, net als vele anderen, wel af waarom er ook een "Fighter" in zit(volgens WikiGTA en dus is dat zo..), aangezien ik me niet goed kan voorstellen dat je in het echt zo vaak een gevechtsvliegtuig ziet rondvliegen, en dus ook niet dat dat in IV gebeurt. Misschien dat die achter je aan komen bij b.v. 6 sterren en je zit in een helicopter. Zelfs kan kan ik het me moeilijk voorstellen, aangezien er dan bijna 100% zeker wel een manier uitgevonden zal worden om dat vliegtuig te kunnen besturen . Een Dodo/Cessna(misschien nu niet meer gebaseerd op Cessna, in ieder geval een klein vliegtuigje) kan ik me nog wel voorstellen, maar een gevechtsvliegtuig.. hmm.. Time will tell.. ja precies, ik had over een zelfde soort probleem 2 weken geleden een topic gemaakt; namelijk de ''bobber'' dit zal dan een motor moeten zijn volgens wikiGTA.. maar niemand in mn xbox-live friend list heeft dat ding ooit gezien of op gereden en bij dat topic wist ook niemand het, dus dat wikigta klopt geen reed van.. want dodo kan je ook niet in vliegen en die bestaat ook niet Reageren
FerryN Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Die voertuigenlijs is overgenomen uit de vehicles.img van GTA IV (ja, daar kan je bij -.-, hoe weet ik niet, maar het is zo). Daarin zit dus een androm.???(model) en androm.???(textures)(of alleen een model van een formaat waar de textures niet appart hoeven, maar dat weet ik niet). Eerst stond er op wikigta als naam "Androm", ikzelf heb tegen iemand van WikiGTA gezegt dat "androm" ook de codenaam van de Andromada in SA was(de dff en txd heette androm.dff en androm.txd), dus dat ALS de namen in dat lijstje dmv. de files is gemaakt, dan staat "androm" voor Andromada(ben ik 99% zeker over omdat het in SA ook zo was). Diegene heeft dat toen veranderd.. Als men nou eens even logisch nadenkt, wat zie je in GTA IV vliegen als je omhoog kijkt?: vliegtuigjes. Kan je daar zelf in: nee. Dus, waarom zou er een model met de naam androm in de files van GTA IV zitten, omdat er waarschijnlijk een "remake" van de San Andreas Andromada rondvliegt in GTA IV, hoewel je daar niet in kan. Daarbij vraag ik mij, net als vele anderen, wel af waarom er ook een "Fighter" in zit(volgens WikiGTA en dus is dat zo..), aangezien ik me niet goed kan voorstellen dat je in het echt zo vaak een gevechtsvliegtuig ziet rondvliegen, en dus ook niet dat dat in IV gebeurt. Misschien dat die achter je aan komen bij b.v. 6 sterren en je zit in een helicopter. Zelfs kan kan ik het me moeilijk voorstellen, aangezien er dan bijna 100% zeker wel een manier uitgevonden zal worden om dat vliegtuig te kunnen besturen . Een Dodo/Cessna(misschien nu niet meer gebaseerd op Cessna, in ieder geval een klein vliegtuigje) kan ik me nog wel voorstellen, maar een gevechtsvliegtuig.. hmm.. Time will tell.. ja precies, ik had over een zelfde soort probleem 2 weken geleden een topic gemaakt; namelijk de ''bobber'' dit zal dan een motor moeten zijn volgens wikiGTA.. maar niemand in mn xbox-live friend list heeft dat ding ooit gezien of op gereden en bij dat topic wist ook niemand het, dus dat wikigta klopt geen reed van.. want dodo kan je ook niet in vliegen en die bestaat ook niet Jong, denk je dat het makkelijk is om zo'n site te runnen en te onderhouden, natuurlijk kunnen er foutjes instaan, het spel is pas een halve maand uit. Wat verwacht je van ze, dat ze direct alles weten over de game wat er wel en niet inzitten? Misschien zit de Dodo er wel in maar word ie niet gebruikt, dat weet jij niet. En het is reet, niet reed, dat is het veleden tijd van rijden. Bewerkt: 17 mei 2008 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.