bobbie"-__-'' Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Ik weet niet wat hier zo hidden aan is hoor. mischien omdat het niet op de kaart staat?? In ieder geval, je kan er gewoon naar toe gaan. En het ligt niet midden in de zee maar op het youtube filmpje zie je het land gewoon niet omdat het de donker is. trouwens,, je kan nu hele loopings maken met je motor.( in ieder geval de sanschez) Bewerkt: 3 mei 2008 door bobbie"-__-'' Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kan iemand een kaartje maken waar het precies ligt ? Reageren
gta-vct Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kan iemand een kaartje maken waar het precies ligt ? Hij ligt vlakbij die golfbaan volgens mij, je ziet hem liggen als je een helicopter toer doet, dat skatepark Reageren
IronBullet Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kan iemand ff een screenshot plaatsen , en trauwens dat appart kan gefilmd zijn , dus eerst ff met een boot de zee op ff foto maken en daarna naar dat skarepark . Reageren
gtamelle Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Sorry, voor het probleem, wist zelf ook niet dat hij down ging. Ik denk dat ik er maar morgen even naar toe ga, je kan er volgens mij ook online racen zo te zien, want er staat als je goed kijkt ook van die dingen van hoeveel laps je nog moet doen etc. Reageren
Swiggers Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hoe doen die kerels dat ?:O Ik wil dit ook Reageren
HA5H Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Joriz Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Aan dit skatepark is niets verborgen. Is gewoon een van de pieren aan de westkust van Algonquin. Een pier verderop heb je ook een golfbaan. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hier is ook nog een kleine skatebaan + een Flying rat. (het ligt onder de brug) Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ziet er echt heel vet uit =). Reageren
GTAmitch Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Waar haal je die trui die Niko aanheeft in het filmpje? geen idee, maar sjonge jonge, WTF man, hidden skate park :S er is helemaal niks ''hidden'' aan.. zit gewoon aan de zijkant van de weg vlakbij die golfbaan Reageren
ididdie Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Waar haal je die trui die Niko aanheeft in het filmpje? je ziet toch ook wel dat het online is dus moet je die gwn als je een gastje maak voor online en dan heb je daar die trui Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 wa meteen hidden en al, die kom je gwn tegen als je de grootste unique stunt jump berijd en dan naar rechts. die stunt jump is van het eiland alderney naar alqonuin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.