Nissan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Hoe geef je geld aan een zwerver? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Als die naar je toe komt lopen staat er in de linkerbovenhoek dat je op LB moet drukken Dus je moet gewoon LB indrukken ( xbox360) PS3 weet ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Met de LB geef je op de Xbox360 geld aan een zwerver, met de Playstation 3 is het de L1. Je geeft niet zoveel hoor, volgens mij maar $10 of $20 Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Met de LB geef je op de Xbox360 geld aan een zwerver, met de Playstation 3 is het de L1. Je geeft niet zoveel hoor, volgens mij maar $10 of $20 Veel succes! Je geeft $10 (srry ik ben beetje precies) Bewerkt: 3 mei 2008 door Johan112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brambor Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Draken oog Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. of je geeft geld en slaat hem daarna dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. of je geeft geld en slaat hem daarna dood Dat is eerlijk gezegt wel een beetje heel triest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. of je geeft geld en slaat hem daarna dood Dat is eerlijk gezegt wel een beetje heel triest dat is zo maar het is maar een game en het is daarnaast ook gewoon grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. of je geeft geld en slaat hem daarna dood Dat is eerlijk gezegt wel een beetje heel triest dat is zo maar het is maar een game en het is daarnaast ook gewoon grappig Ja je hebt gelijk Maar het blijft triest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. of je geeft geld en slaat hem daarna dood Dat is eerlijk gezegt wel een beetje heel triest dat is zo maar het is maar een game en het is daarnaast ook gewoon grappig Ja je hebt gelijk Maar het blijft triest als je dat idee in het echt gaat doen dan is het echt serieus triest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 zwervers kopen toch alleen maar alchol of vergokken het weer of aan drugs hoe denk je dat ze anders op straat zijn gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timhar Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. Meestal schiet ik dan een kogel door zijn kop, is beter voor zijn toekomst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. Meestal schiet ik dan een kogel door zijn kop, is beter voor zijn toekomst. ik schoot ze in hun been om daarna een granaat op ze te gooien en boem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
styloo Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Waar zitten die zwervers dan? ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen om geld te geven om vervolgens neer te knuppelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.