Timothy. Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Triest? Ouwe even serieus.. een SPELLETJE , waar een code een kut zwerver is? Ik weet niet wat je probleem is, maar wat vind je er erg aan dat je zo iemand neer knalt? Daarvoor speel je toch GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Z'n zwerver lag te slapen en ik gooide een granaat naast hem maar hij werd wakker maar kon niet weg lopen BOEEEM! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Mjo, Op de ps3 is het L1 ... Maar idd ik schiet hem altijd gelijk weer kapot zonde van die 10$ Hij moet maar sparen voor zun eigen toekomst Ik schiet ook altijd als ik uit de taxi kom de taxi chauffeur neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Triest? Ouwe even serieus.. een SPELLETJE , waar een code een kut zwerver is? Ik weet niet wat je probleem is, maar wat vind je er erg aan dat je zo iemand neer knalt? Daarvoor speel je toch GTA Natuurlijk speel ik daarvoor GTA Maar dan mag ik het nog wel triest vinden kneusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik schiet ook altijd als ik uit de taxi kom de taxi chauffeur neer Dat ik nou altijd met een hoertje. Gratis sex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik schiet ook altijd als ik uit de taxi kom de taxi chauffeur neer Dat ik nou altijd met een hoertje. Gratis sex Zo ken ik je weer Mazzel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Z'n zwerver lag te slapen en ik gooide een granaat naast hem maar hij werd wakker maar kon niet weg lopen BOEEEM! echt bruut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-vct Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Als je geld geeft gooit hij het gewoon op de grond, kan je hetzelf ook weer oppakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Z'n zwerver lag te slapen en ik gooide een granaat naast hem maar hij werd wakker maar kon niet weg lopen BOEEEM! echt bruut Een zwerver op het strand even opjagen, Loopt richting water en richting mij, ga achter hem lopen, knal in zijn rug met Shotgun en vliegt ie even een HEEEEL eind, heel droog, PLONS in het water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philippe58 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. of je geeft geld en slaat hem daarna dood Dat is eerlijk gezegt wel een beetje heel triest dat is zo maar het is maar een game en het is daarnaast ook gewoon grappig Ja je hebt gelijk Maar het blijft triest als je dat idee in het echt gaat doen dan is het echt serieus triest Het is GTA IV zwervers geld en hoop geven en hun daarna doodslaan is onze plicht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brucie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. of je geeft geld en slaat hem daarna dood Dat is eerlijk gezegt wel een beetje heel triest Het trieste is juist dat je hem uberhaupt geld geeft, knal dan gelijk een kogel door z'n kop Ice cold. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 waarom zou je geld willen geven? Omdat je een zwerver wil helpen met het maken van een betere toekomst. of je geeft geld en slaat hem daarna dood Dat is eerlijk gezegt wel een beetje heel triest Het trieste is juist dat je hem uberhaupt geld geeft, knal dan gelijk een kogel door z'n kop Ice cold. het is een game, je gaat heus niet in rl even naar zwerver lopen, geld geven en neer knallen en uitlachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 weet je wat grappig is als er twee zwervers zijn en je gooit geld dan vechten ze erom money fight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Mjo,Op de ps3 is het L1 ... Maar idd ik schiet hem altijd gelijk weer kapot zonde van die 10$ Hij moet maar sparen voor zun eigen toekomst Ik schiet ook altijd als ik uit de taxi kom de taxi chauffeur neer Ik ben een tijdje voor de fun klanten van taxichauffeurs gaan afknallen voor de cash, maar dat is niet zo'n goed idee.. De chauffeurs onthouden je dus echt en nu smeert zo'n 40 procent van de chauffeurs hem gelijk als ik ze roep om ergens heen te worden gebracht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ik denk dat 90% procent van de mensen die geld geven aan een zwerver, de zwerver daarna neerschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.