Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb een filmpje gezien en nu wil graag die beat weten hoe die heet, maar helaas is dat niet zo'n filmpje wat ik hier mag posten. Dus wie kan me ermee helpen? of tips geven ? Reageren
Preddy Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Als het om een Youtube of een dergelijke filmpjessite gaat kan je terecht op vixy.net. Daar kan je het filmpje omzetten naar mp3 (dus alleen het geluid). Voor AVI films zijn er wel converters te downloaden die hetzelfde doen als Vixy.net, zie Google. Als je filmpje nog een andere extensie is, kan je die op dezelfde manier waarschijnlijk wel vinden. Wanneer je het geluid eruit hebt, even uploaden via Putfile.com of Rapidshare.com en dan link plaatsen in het topic dat hier ergens boven is vastgeplakt. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Als het om een Youtube of een dergelijke filmpjessite gaat kan je terecht op vixy.net. Daar kan je het filmpje omzetten naar mp3 (dus alleen het geluid). Voor AVI films zijn er wel converters te downloaden die hetzelfde doen als Vixy.net, zie Google. Als je filmpje nog een andere extensie is, kan je die op dezelfde manier waarschijnlijk wel vinden.Wanneer je het geluid eruit hebt, even uploaden via Putfile.com of Rapidshare.com en dan link plaatsen in het topic dat hier ergens boven is vastgeplakt. Dude....... respect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.