DEF Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 was laats met een hoer bezig in me auto rustig plekkje opzoeke wou cj net beginne kwam de politie agter me aan is dit normaal??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 ik heb er nooit last van gehad, als ik al een keer gebruik maak van de diensten van een hoer dan ga ik altijd naar het steegje naast CJ's huis... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 ik heb er nooit last van gehad, als ik al een keer gebruik maak van de diensten van een hoer dan ga ik altijd naar het steegje naast CJ's huis... Vaste Klant?? Ontopic:: Nee dit is normaal want in het spel is het gebruik maken van hoeren strafbaar(dus de politie komt achter je aan) maar als je echt een goeie plek hebt komt de politie daar niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 jah dat is normaal maar ik heb er ook nooit last van want je kan best snel een goed plekje vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 ik heb er nooit last van gehad, als ik al een keer gebruik maak van de diensten van een hoer dan ga ik altijd naar het steegje naast CJ's huis... Vaste Klant?? Ontopic:: Nee dit is normaal want in het spel is het gebruik maken van hoeren strafbaar(dus de politie komt achter je aan) maar als je echt een goeie plek hebt komt de politie daar niet eigenlijk niet... soms zo nu en dan, daarom vond ik 't ook erg vreemd dat je politie achter je aan kreeg, zal ook eens proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik ga midden op een veld staan en dat vind ze oke! :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik ga midden op een veld staan en dat vind ze oke! :huh: Is wel normaal is ver afgelegen van de stad Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik ga midden op een veld staan en dat vind ze oke! :huh: Is wel normaal is ver afgelegen van de stad Mij lijkt het wel als je z,n hoertje bent dat je wat privicy wil als ik die hoer was <_< zou ik de bosjes kiezen :lol: Hoe kun sexappel verhogen door veel te n**ken of om sexy kleren te dragen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik ga midden op een veld staan en dat vind ze oke! :huh: Is wel normaal is ver afgelegen van de stad Mij lijkt het wel als je z,n hoertje bent dat je wat privicy wil als ik die hoer was <_< zou ik de bosjes kiezen :lol: Hoe kun sexappel verhogen door veel te n**ken of om sexy kleren te dragen om alle oyesters te verzamlen gaat je sex appeal omhoog Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik ga midden op een veld staan en dat vind ze oke! :huh: Is wel normaal is ver afgelegen van de stad Mij lijkt het wel als je z,n hoertje bent dat je wat privicy wil als ik die hoer was <_< zou ik de bosjes kiezen :lol: Hoe kun sexappel verhogen door veel te n**ken of om sexy kleren te dragen om alle oyesters te verzamlen gaat je sex appeal omhoog OYSTERS? dat was toch om meer longcapacitijt te krijgen als je ze alle 50 hebt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) dat was toch om meer longcapacitijt te krijgen als je ze alle 50 hebt o.a. je krijgt er ook sex appeal van, voor meer info checkhier Bewerkt: 13 februari 2005 door Insane Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 dat was toch om meer longcapacitijt te krijgen als je ze alle 50 hebt o.a. je krijgt er ook sex appeal van, voor meer info checkhier TANX YOU ARE THE BEST Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 ja het kan dus als je een hoertje hebt en er mee bezig bent, dat de politie je achterna gaat opgelost dus een slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts