Jump to content

GTA4 laad niet meer


TheAssist

Recommended Posts

Oke ik baal nu echt want gta laadt bij mij niet meer...

Ik heb het al geprobeert door de geinstalleerde data te verwijderen en de stekkers eruit te halen en ff 10 minuten uit te laten, maar niks helpt.

Het beginscherm zie ik wel heel mooi nog alleen dan wordt na een tijdje me beeld zwart en komt er te staan: ''LOADING - THREE LEAF CLOVER''. en dan is datmuziekje ook afgelopen en blijft hij eeuwig laden....

iemand nog tips?

Ik was al ver namelijk 38% ofzo en kon al op t derde eiland komen.

Verder heb ik het nog naar het cd'tje gekeken en daar zitten ook geen krassen op.

Ook heb ik verder geen enkel probleem gehad, hij was nog nooit vastgelopen ofzo dus ik snap er werkelijk niks van...

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

laterrrrrrrr

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik baal nu echt want gta laadt bij mij niet meer...

Ik heb het al geprobeert door de geinstalleerde data te verwijderen en de stekkers eruit te halen en ff 10 minuten uit te laten, maar niks helpt.

Het beginscherm zie ik wel heel mooi nog alleen dan wordt na een tijdje me beeld zwart en komt er te staan: ''LOADING - THREE LEAF CLOVER''. en dan is datmuziekje ook afgelopen en blijft hij eeuwig laden....

iemand nog tips?

Ik was al ver namelijk 38% ofzo en kon al op t derde eiland komen.

Verder heb ik het nog naar het cd'tje gekeken en daar zitten ook geen krassen op.

Ook heb ik verder geen enkel probleem gehad, hij was nog nooit vastgelopen ofzo dus ik snap er werkelijk niks van...

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

laterrrrrrrr

Ik heb precies hetzelfde ik ben op 21% ofzo en bij de missie Blow your cover en ik zie dit ook eeuwig

ben ten einde raad ik had eerst ff met wat cheats gespeelt en autosave uitgezet en geen een keer gesaved en nu laat hij niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik baal nu echt want gta laadt bij mij niet meer...

Ik heb het al geprobeert door de geinstalleerde data te verwijderen en de stekkers eruit te halen en ff 10 minuten uit te laten, maar niks helpt.

Het beginscherm zie ik wel heel mooi nog alleen dan wordt na een tijdje me beeld zwart en komt er te staan: ''LOADING - THREE LEAF CLOVER''. en dan is datmuziekje ook afgelopen en blijft hij eeuwig laden....

iemand nog tips?

Ik was al ver namelijk 38% ofzo en kon al op t derde eiland komen.

Verder heb ik het nog naar het cd'tje gekeken en daar zitten ook geen krassen op.

Ook heb ik verder geen enkel probleem gehad, hij was nog nooit vastgelopen ofzo dus ik snap er werkelijk niks van...

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

laterrrrrrrr

Ik heb precies hetzelfde ik ben op 21% ofzo en bij de missie Blow your cover en ik zie dit ook eeuwig

ben ten einde raad ik had eerst ff met wat cheats gespeelt en autosave uitgezet en geen een keer gesaved en nu laat hij niet meer

ok als jullie even de zoekfunctie hadden gebruikt?

het is als volgt. iedereen (bijna iedereen) heeft dit probleem sinds vanochtend. je moet je NIET aanmelden bij PSN! dan zou hij het weer moeten doen, zoals bij mij en nog een paar anderen. probeer dat eens. offline gamen dus,,totdat de patch er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik HAD dit ook. Ik weet een oplossing.

Als je verbinding via de kabel heb, trek dan je internet kabel uit je PS3. Start nu de game op (zonder internet dus) Nu zou hij het moeten doen. Voor de zekerheid kan je hem eruit laten, maar als de game eenmaal het weer doet kan je hem er gewoon in doen (tenminste bij mij)

Als je draadloos internet heb moet ook gewoon je internet uit zien te krijgen, bijv. bij netwerk instellingen internet uitschakelen.

Ik hoop dat dit via de patch word opgelost, want het is wat irritant om je internet er steeds aftehalen :):(

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik HAD dit ook. Ik weet een oplossing.

Als je verbinding via de kabel heb, trek dan je internet kabel uit je PS3. Start nu de game op (zonder internet dus) Nu zou hij het moeten doen. Voor de zekerheid kan je hem eruit laten, maar als de game eenmaal het weer doet kan je hem er gewoon in doen (tenminste bij mij)

Als je draadloos internet heb moet ook gewoon je internet uit zien te krijgen, bijv. bij netwerk instellingen internet uitschakelen.

Ik hoop dat dit via de patch word opgelost, want het is wat irritant om je internet er steeds aftehalen :):(

nee bij draadloos is het gewoon(zoals ik al zei) NIET aanmelden bij PSN...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...