Jump to content

GTA IV en cheats

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb GTA IV , en ik was het aant spele toen er een vriend van mij langs kwam en hij wist er cheats voor en een dag erna kan ik nimeer spelen want blijft altijd hangen na het laden :N .

kan er iemand mij uitlege wat ik er aan kan doen

GRTZ bodart

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb GTA IV , en ik was het aant spele toen er een vriend van mij langs kwam en hij wist er cheats voor en een dag erna kan ik nimeer spelen want blijft altijd hangen na het laden :N .

GRTZ bodart

Dat komt niet door je vriend dat gebeurt zelf ik had het ook gewoon opnieuw starten en werkt weer maar het zijn geen cheats :cya: die het gedaan hebben

en welkom op het forum

Bewerkt: door iamyourghost
Geplaatst:

Dat is denk ik een beetje je eigen schuld :D

Want het kan zijn dat als je codes invoerd , dat het spel dan beschadigt en vervolg ; Na een tijdje het niet meer doet.

Het kom niet vaak voor , maar jij kan net ongeluk hebben :-(

Geplaatst:

Want het kan zijn dat als je codes invoerd , dat het spel dan beschadigt en vervolg ; Na een tijdje het niet meer doet.

nee cheats beschadigen de game niet :7

Geplaatst:
who need the goddamn cheats when you got the multiplayer!

hij zegt dat een vriend van hem langs kwam geen multiplayer

of wel ??

:D

Geplaatst: (bewerkt)
Echtwel van cheats kan een game beschadigen hoor :duh:

nog nooit van gehoord :duh: en ik ben een cheater met van ale soorten games maar het is me nog nooit voorgekomen dat hij beschadigd was :duh:

nouw goed zijn we nu klaar met helpen :D

Bewerkt: door iamyourghost
Geplaatst:

GRTZ bodart

Dat komt niet door je vriend dat gebeurt zelf ik had het ook gewoon opnieuw starten en werkt weer maar het zijn geen cheats :cya: die het gedaan hebben

en welkom op het forum

heb ik gedaan en hellt niet veel uit

Geplaatst:

en ik heb nog nooit gehoord van een spele beshadige :s want ps3 kant toch ni schrijven op een cd en er staan geen krasse op de disc

Geplaatst:

en ik heb nog nooit gehoord van een spele beshadige :s want ps3 kant toch ni schrijven op een cd en er staan geen krasse op de disc

Het kan het spel opzich beschadigen :D

Geplaatst:

Het kan het spel opzich beschadigen :D

Alleen dat bepaalde dingen wegvallen zoals achievements, maar niet heel het spel, anders zouden er geen cheats bestaan, en zou mijn spel al naar de hemel zijn :D :D

Geplaatst:

Ik maak altijd 1 save met cheats en 1tje zonder met alle spellen waar cheats bij kunnen. En nog nooit problemen bij gehad.. :D

Geplaatst:

Dit is dus echt niet waar je spel gaat nooit kapot door een cheat zeker niet bij GTA´s.. het komt dus door de autosave waar Rockstar een patch voor aan het maken is geen zorgen dat word dus nog opgelost... :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...