bodart Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb GTA IV , en ik was het aant spele toen er een vriend van mij langs kwam en hij wist er cheats voor en een dag erna kan ik nimeer spelen want blijft altijd hangen na het laden . kan er iemand mij uitlege wat ik er aan kan doen GRTZ bodart Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) ik heb GTA IV , en ik was het aant spele toen er een vriend van mij langs kwam en hij wist er cheats voor en een dag erna kan ik nimeer spelen want blijft altijd hangen na het laden . kan er iemand mij uitlege wat ik er aan kan doen GRTZ bodart Dat komt niet door je vriend dat gebeurt zelf ik had het ook gewoon opnieuw starten en werkt weer maar het zijn geen cheats die het gedaan hebben en welkom op het forum Bewerkt: 3 mei 2008 door iamyourghost Reageren
Johan112 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Dat is denk ik een beetje je eigen schuld Want het kan zijn dat als je codes invoerd , dat het spel dan beschadigt en vervolg ; Na een tijdje het niet meer doet. Het kom niet vaak voor , maar jij kan net ongeluk hebben Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Dat is denk ik een beetje je eigen schuld Want het kan zijn dat als je codes invoerd , dat het spel dan beschadigt en vervolg ; Na een tijdje het niet meer doet. Het kom niet vaak voor , maar jij kan net ongeluk hebben nee cheats beschadigen de game niet Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 who need the goddamn cheats when you got the multiplayer! Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 who need the goddamn cheats when you got the multiplayer! hij zegt dat een vriend van hem langs kwam geen multiplayer of wel ?? Reageren
Johan112 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Echtwel van cheats kan een game beschadigen hoor Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Echtwel van cheats kan een game beschadigen hoor nog nooit van gehoord en ik ben een cheater met van ale soorten games maar het is me nog nooit voorgekomen dat hij beschadigd was nouw goed zijn we nu klaar met helpen Bewerkt: 3 mei 2008 door iamyourghost Reageren
bodart Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb GTA IV , en ik was het aant spele toen er een vriend van mij langs kwam en hij wist er cheats voor en een dag erna kan ik nimeer spelen want blijft altijd hangen na het laden . kan er iemand mij uitlege wat ik er aan kan doen GRTZ bodart Dat komt niet door je vriend dat gebeurt zelf ik had het ook gewoon opnieuw starten en werkt weer maar het zijn geen cheats die het gedaan hebben en welkom op het forum heb ik gedaan en hellt niet veel uit Reageren
bodart Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Dat is denk ik een beetje je eigen schuld Want het kan zijn dat als je codes invoerd , dat het spel dan beschadigt en vervolg ; Na een tijdje het niet meer doet. Het kom niet vaak voor , maar jij kan net ongeluk hebben nee cheats beschadigen de game niet en ik heb nog nooit gehoord van een spele beshadige :s want ps3 kant toch ni schrijven op een cd en er staan geen krasse op de disc Reageren
Johan112 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Dat is denk ik een beetje je eigen schuld Want het kan zijn dat als je codes invoerd , dat het spel dan beschadigt en vervolg ; Na een tijdje het niet meer doet. Het kom niet vaak voor , maar jij kan net ongeluk hebben nee cheats beschadigen de game niet en ik heb nog nooit gehoord van een spele beshadige :s want ps3 kant toch ni schrijven op een cd en er staan geen krasse op de disc Het kan het spel opzich beschadigen Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Dat is denk ik een beetje je eigen schuld Want het kan zijn dat als je codes invoerd , dat het spel dan beschadigt en vervolg ; Na een tijdje het niet meer doet. Het kom niet vaak voor , maar jij kan net ongeluk hebben nee cheats beschadigen de game niet en ik heb nog nooit gehoord van een spele beshadige :s want ps3 kant toch ni schrijven op een cd en er staan geen krasse op de disc Het kan het spel opzich beschadigen Alleen dat bepaalde dingen wegvallen zoals achievements, maar niet heel het spel, anders zouden er geen cheats bestaan, en zou mijn spel al naar de hemel zijn :D Reageren
oostzaan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik maak altijd 1 save met cheats en 1tje zonder met alle spellen waar cheats bij kunnen. En nog nooit problemen bij gehad.. Reageren
philippe58 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Dat is denk ik een beetje je eigen schuld Want het kan zijn dat als je codes invoerd , dat het spel dan beschadigt en vervolg ; Na een tijdje het niet meer doet. Het kom niet vaak voor , maar jij kan net ongeluk hebben Dit is dus echt niet waar je spel gaat nooit kapot door een cheat zeker niet bij GTA´s.. het komt dus door de autosave waar Rockstar een patch voor aan het maken is geen zorgen dat word dus nog opgelost... Reageren
oostzaan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Komen er trouwens nog meer cheats.Op dat ene kleinen lijstje na dan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.