Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe heet de texture van de rook die je krijgt bij tear gas grenade?

ik wil dit veranderen

en is het ook mogelijk om het dikker te maken, zodatje echt helemaal niks meer ziet??

dit is nodig voor een filmpje wat ik wil maken

M.o.D

Geplaatst:

Volgens mij is dat effectsPC.txd. Let erop dat je dit bestand niet in gta3.img kunt vinden, maar dat het gewoon los in de 'models' folder staat. Ik denk wel dat je de rook zo kan veranderen dat je er minder door ziet. Kijk eens rond in het bestand 'effects.fxp', dat je ook in de 'models' map kunt vinden. Dit bestand kun je openen met kladblok en je kunt daar vanalles wijzigen over alle effecten in GTA SA.

Geplaatst:
Volgens mij is dat effectsPC.txd. Let erop dat je dit bestand niet in gta3.img kunt vinden, maar dat het gewoon los in de 'models' folder staat. Ik denk wel dat je de rook zo kan veranderen dat je er minder door ziet. Kijk eens rond in het bestand 'effects.fxp', dat je ook in de 'models' map kunt vinden. Dit bestand kun je openen met kladblok en je kunt daar vanalles wijzigen over alle effecten in GTA SA.

is het mogelijk om dan de volgende dingen te veranderen?:

-"dichtheid" van de rook(dus dat je echt bijna niks meet ziet)

-"duur"(dus dat de rook langer blijft hangen)

-kleur van de rook

dat wil ik allemaal kunnen veranderen, als dat mogelijk is

Geplaatst:

De kleur zul je in de texture zelf moeten veranderen, dus met Paint of beter. De 'duur' en de 'dichtheid' zul je, zoals ik al zei, misschien in effects.fxp kunnen aanpassen, maar dat weet ik ook niet zeker omdat ik daar nooit zelf mee ge-exerimenteerd heb. Heb je uberhaupt al gekeken in dat bestand bij alles wat met Smoke te maken heeft?

Geplaatst:

ja, ik ga morgen alles ff uitproberen, het is nu te laat, en ik wil eerst ff een nieuwe sig maken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...