SUPERKoRT Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 er is nog t een en ander fout met gta4, merk en lees ik... zoals t niet meer starten van n game, of vast lopen (zelf alleen in de mp ondervonden, maar sommige in de sp) wie weet er al meer over updates/patches? voor ps3/360? Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 er is nog t een en ander fout met gta4, merk en lees ik...zoals t niet meer starten van n game, of vast lopen (zelf alleen in de mp ondervonden, maar sommige in de sp) wie weet er al meer over updates/patches? voor ps3/360? jah en als er 1 komt hoe zet je dan die patch op je game ?? Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 er is nog t een en ander fout met gta4, merk en lees ik...zoals t niet meer starten van n game, of vast lopen (zelf alleen in de mp ondervonden, maar sommige in de sp) wie weet er al meer over updates/patches? voor ps3/360? jah en als er 1 komt hoe zet je dan die patch op je game ?? nou, ik heb bv Gran turismo prologeu... en eerst speelde ik offline, en de eerste beste keer dak online kwam, vroeg tie of ik m wou updaten... Reageren
abruzzese Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Rockstar North zal er alles aan doen om een patch uit te brengen voor die vreselijke storingen maar volgens mij is dat vrij ingewikkeld omdat de storing met het internetverbinding is verwikkeld . Dan maar zonder online in GTA IV is de enige oplossing tot nu toe dan . Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Rockstar druk bezig met patch voor GTA IV (PS3/X360) GTA IV krijgt te maken met een resem technische klachten. Sinds enkele dagen klagen GTA IV-gamers over vastlopers en haperingen. Zowel de PS3 als Xbox 360 hebben te maken met de problemen. Maar Rockstar heeft ondertussen laten weten dat het druk bezig is met een patch. De game hapert of crasht volledig. Videogamer heeft daarop de helpdesk van Rockstar gecontacteerd. Zij bevestigden dat Rockstar druk bezig is met een patch. "A patch is being worked on around the clock to address the issues. It's bound to be. We're looking into it. You will hear from us if a patch is released. A patch is usually the way it's been done." De helpdesk gaf enkele mogelijke oplossingen mee om het probleem te omzeilen: * GTA IV op de PS3 volledig verwijderen en opnieuw installeren. De savegame-files wel behouden. * Trek alle kabels uit de console en zet hem gedurende 15 minuten uit. * Speel zonder toegang tot het internet * Zet de auto-savefunctie en de vibratie van de controller uit alsdus rockstar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.