Nissan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 In de missie Boardering A Grudge van Packie. Zie je in een cutscene packie en niko achter een reclamebord van RS Haul gaan zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
criminalmind Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 klopt en je kan passen skippen als je dat gezien heb , (moest de missie namelijk vaak overdoen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
General Romanov Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Is het niet Harboring A Grudge? En hoort het niet in het geintjes en verwijzingen topic? Bewerkt: 4 juni 2008 door General Romanov Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 Sorry maar kan ook iemand even uitleggen waar de grap hiervan in zit dan, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) En hoort het niet in het geintjes en verwijzingen topic? Sorry maar kan ook iemand even uitleggen waar de grap hiervan in zit dan, In ieder geval een verwijzing: een reclamebord van RS Haul gaan zitten. Bewerkt: 5 juni 2008 door repbon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 RS haul betekend Arse Hole. Een Amerikaans scheldwoord. Dus achter een arse hole gaan zitten zeg maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 RS haul betekend Arse Hole. Wowww... Die vindt ik wel erg ver gezocht Maar dat is dan ook mijn eigen mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 RS haul betekend Arse Hole. Wowww... Die vindt ik wel erg ver gezocht Maar dat is dan ook mijn eigen mening ik vind hem niet zo zeer gezocht, je moet hem alleen op een andere manier uitspreken, ook meer op het engelse alfabet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.