Tim Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 als ik een auto wil gaan tunen, kan ik er vaak alleen een spoiler en andere dingen inzetten (zoals luchtinlaat). Maar op een plaatje heb ik gezien dat je een auto ook andere bumpers kan geven maar ik kan dit niet, waneer is dit mogelijk en welke missies moet je hiervoor uitspelen ik tune de auto's bij transfender Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 je hoeft er geen missies voor uit te spelen je kan het bij sommige auto's wel doen meestal bij low riders maar bij die saaie auto's kan dat nie dus probeer maar een een low rider die kan je goed tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 als ik een auto wil gaan tunen, kan ik er vaak alleen een spoiler en andere dingen inzetten (zoals luchtinlaat). Maar op een plaatje heb ik gezien dat je een auto ook andere bumpers kan geven maar ik kan dit niet, waneer is dit mogelijk en welke missies moet je hiervoor uitspelenik tune de auto's bij transfender Dit kan in SF in de Arch Angels Garage deze is vrij te spelen door de rijschool uit te spelen en dan de garage uit te spelen (de garage krijg je na de rijschool) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 in LS staan twee sleutel de sleutel meest in het zuiden kun je je auto laten tunnen vet en veel beter maar je moet wel een low-rider auto hebben bijv.:pimpmobiel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) zover ik weet ligt het er ook aan welke auto je wil tunen, voor sommige auto's heb je minder accessoires :lol: Bewerkt: 13 februari 2005 door Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ik vind dat je de Savanna wel goed kan tunen die kan best veel dingen als je em gaat tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 al veel topics over... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 je moet wat sportieve auto's uitzoeken daar kun je meer op veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Tunnen is duur daarom moet je dure snelle mooie auto,s tunnen dat is vet duhh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 hierVind je een topic met de auto's die je het beste kan tunen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.