Jump to content

Moeite waard?


Pidgeon Detective

Recommended Posts

Net als iedereen op dit forum ben ik een ongelooflijke fan van de goddelijke serie die GTA nu al jaren is.

Ik heb mij mateloos geamuseerd met GTA : San Andreas en ben van plan die met GTA IV ook te doen.

Ik heb echter geen Xbox 360 of PS3, dus is mijn vraag : Is het de moeite om een Xbox 360 met GTA IV aan te schaffen? (natuurlijk niet alleen voor GTA te spelen)

Want ik volg de ontwikkelingen van GTA nogal op de voet en ik ben eerlijk gezegd toch al veel klachten tegenkomen over haperingen enz.

Ik heb ook helemaal geen HD televisie ofzo, dus is het wel wijs om zoveel geld uit te geven aan dit spel? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

gta iv is gewoon de reden om een console te kopen, een betere game dan dat is er gewoon niet, ik ga het trouwens ook doen maar dan kan je beter net als ik een bundel kopen console+gta iv

Link to comment
Delen op andere websites

Wat boeit je tv nou weer?? NIKS.

En die fout die er in zit kom heel snel een patch voor dus het is het wel waard om een PS3/GTA 4 te kopen.

Mee eens :Y Ik heb een xbox360 met een best klein tv'tje

Link to comment
Delen op andere websites

Wat boeit je tv nou weer?? NIKS.

En die fout die er in zit kom heel snel een patch voor dus het is het wel waard om een PS3/GTA 4 te kopen.

Mee eens :Y Ik heb een xbox360 met een best klein tv'tje

Precies en ik heb een PS3 met een klein tvtje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een ps3 aangeschaft special voor GTA IV. Mijn broer heeft een xbox, en we krijgen anders echt ruzie van wie wanneer mag spelen, vandaar dat ik maar zelf een console heb gekocht + de special edition GTA IV, echt heel vet! Naja, ik vind het dus de moeite waard :) Ik zou dan wel zon bundel kopen ja.

Link to comment
Delen op andere websites

sowiezo doen, gta is het bruutste spel wat ik ooit heb gespeeld! Bij mij is hij 1 keer vastgelopen( ps3 60G). Online zijn er soms wat probleempjes maar dat wordt wel opgelost met de patch. Maar dit spel moet je gewoon hebben, alles is zo mooi gemaakt en alleen al een rondje om het huisblok lopen is de moeite waard! Top, koop gewoon een console of wacht ff op de pc versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg ps3 en gta iv binnenkort en dat gaat me veel geld kosten gelukkig betaald me moeder ook mee ^_^

maar voor mij zijn die euro's die uitgeef aan ps3 en gta iv de euro's waard

Link to comment
Delen op andere websites

sowiezo doen, gta is het bruutste spel wat ik ooit heb gespeeld! Bij mij is hij 1 keer vastgelopen( ps3 60G). Online zijn er soms wat probleempjes maar dat wordt wel opgelost met de patch. Maar dit spel moet je gewoon hebben, alles is zo mooi gemaakt en alleen al een rondje om het huisblok lopen is de moeite waard! Top, koop gewoon een console of wacht ff op de pc versie.

Laten we hopen dat ze dat niet overlaten tot een volgende Patch :D

En tis ZEKER de moeite waard!

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zei dat gisteren er een patch zou komen maar die komt wat later blijkbaar de x-doos is goedkoop als je de arcade versie pakt en de klachten van GTA IV vallen wel mee das voornamelijk over de crash.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...