Jump to content

Hoe werkt wizmobiel?


Goldadon

Recommended Posts

Volgens mij bedoel je het ZIT nummer. Hier kun je naartoe bellen en dan stuurt ZIT jou een sms terug met de titel van het liedje waar je naar luisterd.

Je kunt het dus alleen doen als je naar een liedje luisterd, dus in een voertuig zit.

Het nummer is. 948-555-0100. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bedoel je het ZIT nummer. Hier kun je naartoe bellen en dan stuurt ZIT jou een sms terug met de titel van het liedje waar je naar luisterd.

Je kunt het dus alleen doen als je naar een liedje luisterd, dus in een voertuig zit.

Het nummer is. 948-555-0100. ^_^

nee sorry maar ik bedoel , als je iets intoest , komen er cijfers, maar ik wil letters .

Link to comment
Delen op andere websites

Hee,

ik snap niet hoe je bij een nummer intoetsen,

ook letters kunt gebruiken, weet iemand dit?

Een 2 is a,b of c, en bij bv. 5 j,k of l zoals bij een normale telefoon. Als je dat bedoelde :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hee,

ik snap niet hoe je bij een nummer intoetsen,

ook letters kunt gebruiken, weet iemand dit?

Een 2 is a,b of c, en bij bv. 5 j,k of l zoals bij een normale telefoon. Als je dat bedoelde :tu:

maar als ik dat doe komen er cijfers en geen letters ? hoe krijg ik die?

Link to comment
Delen op andere websites

Hee,

ik snap niet hoe je bij een nummer intoetsen,

ook letters kunt gebruiken, weet iemand dit?

Een 2 is a,b of c, en bij bv. 5 j,k of l zoals bij een normale telefoon. Als je dat bedoelde :tu:

Zoals de lettrs naast de getallen staan:

avanquest-bvrp-software__mobile-phone-tools-v.jpg

Bewerkt: door It's me, Niko
Link to comment
Delen op andere websites

Hee,

ik snap niet hoe je bij een nummer intoetsen,

ook letters kunt gebruiken, weet iemand dit?

Een 2 is a,b of c, en bij bv. 5 j,k of l zoals bij een normale telefoon. Als je dat bedoelde :tu:

maar als ik dat doe komen er cijfers en geen letters ? hoe krijg ik die?

Als je het woord AJAX wilt, doe je dus 2529

Link to comment
Delen op andere websites

Hee,

ik snap niet hoe je bij een nummer intoetsen,

ook letters kunt gebruiken, weet iemand dit?

Een 2 is a,b of c, en bij bv. 5 j,k of l zoals bij een normale telefoon. Als je dat bedoelde :tu:

Zoals de lettrs naast de getallen staan:

avanquest-bvrp-software__mobile-phone-tools-v.jpg

haha ja dat snap ik maar je krijgt gewoon de getallen als ik bijv 3 intoets, dan krijg ik het cijfer 3!

maar ik moet dan de bijbehorende letters krijgen , niet het cijfer, op welke manier krijg ik de cijfers, door dubbel aan te toetsen ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

haha ja dat snap ik maar je krijgt gewoon de getallen als ik bijv 3 intoets, dan krijg ik het cijfer 3!

maar ik moet dan de bijbehorende letters krijgen , niet het cijfer, op welke manier krijg ik de cijfers, door dubbel aan te toetsen ofzo?

Ik denk (maar ik heb het spel niet dus misschien klink ik stom) dat je het net zo moet doen als in het echte leven op je mobiele telefoon: snel achter elkaar de toets "A" intoetsen geeft bij mij eerst de A, dan de B en vervolgens de C. Pas daarna komen de cijfers, gevolgd door eventuele symbolen. Als je na je keuze eventjes wacht zou het juiste teken moeten verschijnen.......denk ik ^_^

Edit @pieter1993: aha.....het in Nederland zo ondergewaardeerde "naambellen" dus. CALL-SHEEP is dan 2255-74337. Weer wat geleerd :Y

Link to comment
Delen op andere websites

JE kan in GTA geen letters intikken, maar ik neem aan dat je voor de cheats bedoelt, want de cheat voor politie is COP-555-0100, maar dat is dus gewoon, 267-555-0100, alles achterelkaar intikken op je mobieltje, zonder - gewoon 2675550100 en dan bellen en dan gaat er komen cheat activated :D

En als het niet voor cheats is, dan is het ONMOGELIJK om letters in te voeren :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon 'mobile phone' op google gezocht 0_0

Ik bedoel..Zit deze in GTA IV (PS3 Of XBox 360)???

Neen, die GSM zit niet in GTA IV, hij heeft gewoon een plaatje opgezocht op het internet, dat niet van GTA IV komt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...