Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Hoe kan je crack kopen bij gta san andreas die gasjes die crack hebben vragen het maar dan kan je het nie kopen ook al druk je positief beantwoorden dan zegt CJ dat die gast weg moet gaan weten jullie hoe dat moet???????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) Ik heb wel gezien dat er bij vice city een cheat was om te roken maar ik denk bij san an niet <_< Edit: wie van wel weet hoe tell us Bewerkt: 13 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 jah maar on LS heb je van die gasjes die het vragen maar dan wil CJ dat nie weet jij hoe dan komt :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 dat kan volgens mij ook helemaal niet. als je goed luistert stuur cj hun weg, en bij een aantal missie's zegt hij ook dat hij niks van drugs af wil weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 jah maar die gang gasjes van CJ die roken wel ??? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 die roken ja, er zijn wel meer npc's in 't spel die roken, mar volgens mij kan je echt geen crack halen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Nee dat gaat niet! je kan netzoals sommige andere homie ook geen milkschake vasthouden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Je kan inderdaad geen crack kopen. Er lopen wel vele mensen rond met crack maar zoals Bobbiescie ook al zei: ,,CJ moet helemaal niks van drugs hebben''. Er is dit keer geen code om te roken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Je kan inderdaad geen crack kopen. Er lopen wel vele mensen rond met crack maar zoals Bobbiescie ook al zei: ,,CJ moet helemaal niks van drugs hebben''. Er is dit keer geen code om te roken. Nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Cj is tegen drugs. De laatste missies zijn ook tegen de mensen die in drugs dealen in zijn wijk. CJ zal dus ook geen drugs gebruiken. In het begin is er ook een missie dat hij pissig is op zijn broer omdat die drugs aan het gebruiken is. De oplettende speler zal ook merken dat de drugs gebruikende gang members NIET te recruiten zijn door CJ. Ik weet dus niet wat de mensen te zeiken hebben over GTA.... Er zitten dus toch nog normen en waarden in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 als je postitief reageerd doen ze niks of lopen ze weg, als je negatief reageert gaan ze meestal van noobmodus in gevechtsmodus dus dan kan je beter negatief reageren, is ook wat leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.