gta-vct Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik loop ergens zie ik een molotov cocktail liggen dus ik wil em pakken, lukt het niet dus ik druk op L1 pakt ie em wel op maar nu zijn wel 14 granaten weg en heb maar 2 molotovs erbij gekregen Hoe kan dat want ik had dus 1 molotov en 14 granaten Reageren
nljesse Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik loop ergens zie ik een molotov cocktail liggen dus ik wil em pakken, lukt het niet dus ik druk op L1 pakt ie em wel op maar nu zijn wel 14 granaten weg en heb maar 2 molotovs erbij gekregen Hoe kan dat want ik had dus 1 molotov en 14 granaten je kan het niej allebei hebben Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Ander soort wapen he, het is niet zoals in San Andreas dat je voor 14 granaten 14 molotov cocktails krijgt. Dat is in GTA IV realistischer uitgewerkt. Bewerkt: 3 mei 2008 door DenkaanHenk Reageren
gta-vct Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik loop ergens zie ik een molotov cocktail liggen dus ik wil em pakken, lukt het niet dus ik druk op L1 pakt ie em wel op maar nu zijn wel 14 granaten weg en heb maar 2 molotovs erbij gekregen Hoe kan dat want ik had dus 1 molotov en 14 granaten je kan het niej allebei hebben Ja maar ik had juist beide hiervoor dus toch klopt er iets niet Reageren
denven Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik loop ergens zie ik een molotov cocktail liggen dus ik wil em pakken, lukt het niet dus ik druk op L1 pakt ie em wel op maar nu zijn wel 14 granaten weg en heb maar 2 molotovs erbij gekregen Hoe kan dat want ik had dus 1 molotov en 14 granaten je kan het niej allebei hebben Ja maar ik had juist beide hiervoor dus toch klopt er iets niet dan verwissled ie ze automatisch met datgene wat je wilt pakken vrees ik xD Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Granaten en Molotov's zijn zelfde soort wapen... thrown explosives. Net als dat je geen AK en M4 kan hebben, omdat dat alletwee assault rifles zijn, kan je ook geen twee soorten thrown explosives hebben Dus dan pakt ie ze nie automatisch maar met L2 geef je aan dat het JOUW keuze is om te wisselen... Onthoud dat voor de volgende keer Reageren
Valkenburger Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Je hebt wapenslots die je zelf naar keuze kunt invullen. Een mes of een honkbalknuppel, nooit allebei. Fo misschien heel soms, als je bij een missie een mes zou krijgen en je al een honkbalknuppel hebt. Maar dat veranderd na die missie dan vanzelf, verlies je 1 van beide. Bij coctail en granaten hetzelfde. Welke missie deed je toen je beide had? Reageren
gta-vct Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Je hebt wapenslots die je zelf naar keuze kunt invullen. Een mes of een honkbalknuppel, nooit allebei. Fo misschien heel soms, als je bij een missie een mes zou krijgen en je al een honkbalknuppel hebt. Maar dat veranderd na die missie dan vanzelf, verlies je 1 van beide.Bij coctail en granaten hetzelfde. Welke missie deed je toen je beide had? geen, ik had 1 molotov gekocht en later kreeg je in een missie 20 granaten ik had ze daarna gewoon allebei om te gebruiken Reageren
Valkenburger Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 geen, ik had 1 molotov gekocht en later kreeg je in een missie 20 granatenik had ze daarna gewoon allebei om te gebruiken Dan komt dat gewoon door die missie, normaal gesproken kan je niet beide hebben.. Reageren
philippe58 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 geen, ik had 1 molotov gekocht en later kreeg je in een missie 20 granatenik had ze daarna gewoon allebei om te gebruiken Dan komt dat gewoon door die missie, normaal gesproken kan je niet beide hebben.. Ik denk het ook of misschien een kleine bug dat je nog na de missie beiden had... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.