Jump to content

Molotov & Granaten


gta-vct

Recommended Posts

Ik loop ergens zie ik een molotov cocktail liggen dus ik wil em pakken, lukt het niet dus ik druk op L1 pakt ie em wel op maar nu zijn wel 14 granaten weg en heb maar 2 molotovs erbij gekregen :duh:

Hoe kan dat want ik had dus 1 molotov en 14 granaten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop ergens zie ik een molotov cocktail liggen dus ik wil em pakken, lukt het niet dus ik druk op L1 pakt ie em wel op maar nu zijn wel 14 granaten weg en heb maar 2 molotovs erbij gekregen :duh:

Hoe kan dat want ik had dus 1 molotov en 14 granaten

je kan het niej allebei hebben :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ander soort wapen he, het is niet zoals in San Andreas dat je voor 14 granaten 14 molotov cocktails krijgt. Dat is in GTA IV realistischer uitgewerkt.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop ergens zie ik een molotov cocktail liggen dus ik wil em pakken, lukt het niet dus ik druk op L1 pakt ie em wel op maar nu zijn wel 14 granaten weg en heb maar 2 molotovs erbij gekregen :duh:

Hoe kan dat want ik had dus 1 molotov en 14 granaten

je kan het niej allebei hebben :7

Ja maar ik had juist beide hiervoor :schater:

dus toch klopt er iets niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop ergens zie ik een molotov cocktail liggen dus ik wil em pakken, lukt het niet dus ik druk op L1 pakt ie em wel op maar nu zijn wel 14 granaten weg en heb maar 2 molotovs erbij gekregen :duh:

Hoe kan dat want ik had dus 1 molotov en 14 granaten

je kan het niej allebei hebben :7

Ja maar ik had juist beide hiervoor :schater:

dus toch klopt er iets niet

dan verwissled ie ze automatisch met datgene wat je wilt pakken vrees ik xD

Link to comment
Delen op andere websites

Granaten en Molotov's zijn zelfde soort wapen... thrown explosives. Net als dat je geen AK en M4 kan hebben, omdat dat alletwee assault rifles zijn, kan je ook geen twee soorten thrown explosives hebben :D

Dus dan pakt ie ze nie automatisch maar met L2 geef je aan dat het JOUW keuze is om te wisselen...

Onthoud dat voor de volgende keer :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wapenslots die je zelf naar keuze kunt invullen. Een mes of een honkbalknuppel, nooit allebei. Fo misschien heel soms, als je bij een missie een mes zou krijgen en je al een honkbalknuppel hebt. Maar dat veranderd na die missie dan vanzelf, verlies je 1 van beide.

Bij coctail en granaten hetzelfde.

Welke missie deed je toen je beide had?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wapenslots die je zelf naar keuze kunt invullen. Een mes of een honkbalknuppel, nooit allebei. Fo misschien heel soms, als je bij een missie een mes zou krijgen en je al een honkbalknuppel hebt. Maar dat veranderd na die missie dan vanzelf, verlies je 1 van beide.

Bij coctail en granaten hetzelfde.

Welke missie deed je toen je beide had?

geen, ik had 1 molotov gekocht en later kreeg je in een missie 20 granaten

ik had ze daarna gewoon allebei om te gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

geen, ik had 1 molotov gekocht en later kreeg je in een missie 20 granaten

ik had ze daarna gewoon allebei om te gebruiken

Dan komt dat gewoon door die missie, normaal gesproken kan je niet beide hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

geen, ik had 1 molotov gekocht en later kreeg je in een missie 20 granaten

ik had ze daarna gewoon allebei om te gebruiken

Dan komt dat gewoon door die missie, normaal gesproken kan je niet beide hebben..

Ik denk het ook of misschien een kleine bug dat je nog na de missie beiden had... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...